Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Crossbow 12:or till Steffopris 11 papp styck. *DELETED*
-
Crossbow 12:or till Steffopris 11 papp styck. *DELETED*
sj0gren svarade 19 år, 7 månader sedan 13 Medlemmar · 27 Svar
-
Svar till:
inget spöar rambo pris o rambo service dock
[/ QUOTE ]
Va säljer du då?
-
Svar till:
Svar till:
OBS! Dessa priser ligger cirka 1000 kronor under Surfers Paradise kommande prisnivå. Frågan är om Mr Plattvatten har samma service och fixarglädje som SP… Sveriges bästa surfshop är inte sveriges bästa surfshop för ingenting.
Peps
[/ QUOTE ]
Måste bara säga, SJUKA priser faktiskt… kolla själva upp på nätet om ni ska köpa kites det finns gott om utländska (inom eu) butiker som säljer online till bra mycket bättre priser t.ex tyskland som tidigare nämnts och då gäller garanti etc i sverige också hos lokala ÅF!
/Persbrant
[/ QUOTE ]
Har du ett exempel? webadress? -
Svar till:
Svar till:
Svar till:
OBS! Dessa priser ligger cirka 1000 kronor under Surfers Paradise kommande prisnivå. Frågan är om Mr Plattvatten har samma service och fixarglädje som SP… Sveriges bästa surfshop är inte sveriges bästa surfshop för ingenting.
Peps
[/ QUOTE ]
Måste bara säga, SJUKA priser faktiskt… kolla själva upp på nätet om ni ska köpa kites det finns gott om utländska (inom eu) butiker som säljer online till bra mycket bättre priser t.ex tyskland som tidigare nämnts och då gäller garanti etc i sverige också hos lokala ÅF!
/Persbrant
[/ QUOTE ]
Har du ett exempel? webadress?[/ QUOTE ]
http://www.sugmindallas.com -
Jag tar 3st crossbow såklart det låter och ser ut som det är min grej höga hopp och bra i vågor, det är min melodi
inga snurr och hp med min kropp
Roger Ö -
Svar till:
Svar till:
inget spöar rambo pris o rambo service dock
[/ QUOTE ]
Va säljer du då?
[/ QUOTE ]
vettifan hur det kan ha unkommit dig, EH o end del Brunotti
-
Svar till:
Inlägg raderat av Plattvatten
[/ QUOTE ]
deletat har du fått skit från Surfers eller fegboy
-
Svar till:
Jag tar hellre en Revolver, ja.
Pepe Loco
[/ QUOTE ]
Nån som vet nån länk eller finns de på cabrinhas sida så man kan kolla på dem?
Logga in för att svara.