• Publicerad av freddanco2 på 12 mars, 2006 vid 11:35

tjena boys sitter och lurar på ny kite inför säsongen. Vad har ni att säga om crossbow/switchblade egentligen? Någon som provat best waroo? freddan

jtab svarade 19 år sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • pjoter

Medlem
    12 mars, 2006 vid 11:52

om vi ska sammanfatta dom svaren som kommer komma här så kommer du först få reda på att crossbowen suger, switchbladen är lite bättre och besten e helt ok. dock har ingen av dom en chans mot eh ripper som är bäst bäst bäst.
    Sen kommer det tjatas lite om ehn verkligen e bäst innan alla utom 3 kommer fram till att iaf foilar suger.

humm, borde nog spendera mindre tid på steffo.

• eagletech19

Medlem
    12 mars, 2006 vid 11:55

Hallå
    Du kommer höra både bra och dåligt om alla kitar, men du får själv prova på några olika märken och sen själv känna efter vad som passar dig bäst.
    Jag tror många kommer att ha prova på dagar under detta året så du kan testa olika drakar. ”Vi tycker det är bra”
    Jag själv kommer ha en Cabrinha swichblade 12 samt några brädor från Cabrinha och RRD från Surfers Paradise i Varberg i min bil som man kan prova när som helst men då jag kör på många ställe så är det bäst att maila mig.
    roger@kiteaddicts.net
    Kan även låna ut mina egna Cabrinha crossbow kites om du har kört innan:wink:
    Mvh Roger Örnvang

• samhansson

Medlem
    12 mars, 2006 vid 11:56

finns bara en kite och det är V19

• hugeo

Medlem
    12 mars, 2006 vid 12:28

Det ser förjävligt ut när switchbladen inverterar mitt i vindfönsret kan inte vara så bra för kiten heller. Ser typ 10st per dag på kitebeach.

• luuddee

Medlem
    12 mars, 2006 vid 13:12

testa alla och bestäm dej sen säger ja.

• jtab

Medlem
    12 mars, 2006 vid 15:17

Jag har två crossbows och är mycket nöjd, har inte testat switchbladen. Den ena är konstant på utlån till en polare som annars kör EH freestyle, men finner att cbown är bättre. en av dem, 12an är till salu btw.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.