Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Crossbow IDS
-
@Hbgkitare 480124 wrote:
Stämmer bra det men kul att få höra en wakestyleåkares synpunkter ändå. Jag gör inga urkrokade trick så jag kan därför inte säga hur den känns att göra det med!
Och så verkar ju IDS:en vara lite annorlunda jämfört med tidigare crossbows också.
-
@sourra 480120 wrote:
Nu har ju inte jag järnkoll på Cabrinhas grejer så jag kan ha lite fel men är inte Crossbowen mer av en boostingkite medan Switchbladen är för wakestyle?
Jepp..
Du har Sten koll:wink:
//R -
eagletech19;480218 wrote:Jepp..
Du har Sten koll:wink:
//RÄr det första bowkiten från Cabrinha med direktstyrning?
nic
-
Nu blir det ett långskott igen men visst hade/har man 1:1 på SB3?
-
sourra;480228 wrote:Nu blir det ett långskott igen men visst hade/har man 1:1 på SB3?
Haha, 1:2 är såååå 2006…. fast visst har även Helixen lovats ut med direktstyrning nu (2009 då) med 😛
nic
-
Ja Helixen är helt omgjord. Mer C-shape, framifrån sett, direktinfästning av styrlinorna (ingen bridle) och möjlighet att köra med 5:e-lina. Men nu snackar vi Cab.
-
@nic 480223 wrote:
Är det första bowkiten från Cabrinha med direktstyrning?
nic
Nej det har SB och man kan modda om Revolver kiten också, många wake åkare älskar Revolver kiten i 1:1.
Ha en trevlig kväll
Roger
-
eagletech19;480239 wrote:Nej det har SB och man kan modda om Revolver kiten också, många wake åkare älskar Revolver kiten i 1:1.
Ha en trevlig kväll
Roger
Nej, alltså uppe i kiten. Inte på bommen.
Följdfråga: Är inte 1:1 på bommen standard på crossbow å sb?trevlig kväll själv,
nic
Logga in för att svara.