Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Crossbow säljes

• dalen

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 09:28

det går inte.

• cortex

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 09:50

Vad jag har hört från grabbarna på Surfersparadise så gick det att koppla sidolinorna direkt till bommen istf genom pulleysarna. Mindre bomtryck när du svänger men du får däremot mindre depower-range och ge något större utslag.

(Å om ni vill slippa dra armarna ur led så borde ni testa FS Speed, efter att ha kört Crossbow kommer den att kännas hyfsat ”hemma”)

/Kaj(Tech)

• zoolander

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 09:52

sluta promota folie.. ingen vill ha!

• cortex

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 17:14

Sure, det är därför jag inte har en Speed kvar på lager och folk som står i kö för att få sina kites. Varje vecka får jag nya leveranser och de har varit slutsålda innan jag fått dem över tröskeln.

Så visst, om du är otroligt egocentrisk så kan du säkert få följande ekvation att stämma; ”UGH! Zoolander inte vilja ha foil = ingen vilja ha foil” grin.gif

/Kaj(Tech)

• ollefax

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 17:47

Lite kul att många av de otroligt bra fördelarna med crossbow är många av de sakerna som är bra med foil. Förutom enormt bomtryck…

• dalen

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 18:40

Crossbown är den bästa kiten som har gjorts fram tills idag utan tvekan och det finns bara ett sätt att få reda på det och det är att pröva själv.
    Flip har köra den hela dagen och det jag sätt han göra med kiten ser mycket bra ut.
    han har satt hp och han har ridit med vågbräda. Hans komentar var, helt grym kite.
    Och ni som inte klarar lite bomtryck kan ju köra vidare på gamla prylar.
    Flip körde med Crossbow i kiteskolan idag och det kändes helt rätt sa han. Lättare kite att kontrolera finns inte. Att starta upp den från vattnet är busenkelt även för en nybörjare. Ingen 5 lina här inte.

Är heltn övertygad att nu kan killen på bilden börja kite för lättare blir det inte att rida vågor och det är nog det Mackan väntat på hela tiden. wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 18:44

Svar till:

Sure, det är därför jag inte har en Speed kvar på lager och folk som står i kö för att få sina kites. Varje vecka får jag nya leveranser och de har varit slutsålda innan jag fått dem över tröskeln.

Så visst, om du är otroligt egocentrisk så kan du säkert få följande ekvation att stämma; ”UGH! Zoolander inte vilja ha foil = ingen vilja ha foil” grin.gif

/Kaj(Tech)

[/ QUOTE ]

Foils suger nått otroligt, foils är 1000gr sämre än CBowen, den går ju i alla fall att pumpa upp

• unhooked

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:05

Svar till:

Och ni som inte klarar lite bomtryck kan ju köra vidare på gamla prylar

[/ QUOTE ]

kanske är ett bra alternativ om bomtrycket är så enormt 😛 går ju inte att landa blind å passa baren bakom ryggen med ybertryck laugh.gif

• dalen

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:13

Klarar du inte det är du ju riktigt kass och ska ta och behålla dina gamla sunkiga prylar.
    Flip landade blind och och körde hp hela dagen och han kitar som en soppa så du måste vara satans dålig.
    ha ha byt sport

• samhansson

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:19

säg exakt hur feta mina hp var idag mårten.
    EH duger – fjolli SUGER

• samhansson

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:21

förövrigt är all pizza slut

• dalen

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:28

va fan… pizza slut är ju kattastråffff

• dalen

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:37

är grymt impad av din åkning idag. jag menar du är ju rätt old så du gjorde fint ifrån dig idag. Ha ha. får du en riktig kite så kan du kanske börja hoppa med!!!! ha ha

• dalen

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:50

Sam!!!!! Vi vet att det är du på bilden.

• dalen

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:54

Är så satans glad att ni har lärt er kitea så bra. Ni såg ut att ha riktigt kul igår. Måste bli frisk snabbt så vi kan köra ihop snart.

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Crossbow säljes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.