Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Crossbow säljes
-
Haha, du M gissa vem som ringde o klaga, Jocke.se han var sut för att jag hade svarat på hans tråd på fitty.se tur inte alla här ringer o klagar så fort man skriver nått kul…
-
Svar till:
Är så satans glad att ni har lärt er kitea så bra. Ni såg ut att ha riktigt kul igår. Måste bli frisk snabbt så vi kan köra ihop snart.
[/ QUOTE ]
nu tycker jag det börjar bli gay varning på pappa här…. tårka tåren M o bli den man du en gång var.. vi saknar dig varje gång vi hittar på bus.
-
Du har rätt….får fan rycka upp mig och börja flugfiska eller något liknade.
-
Tänk på att Olle inte är så gammal samt kör omkring på en Wipika från -85
-
Svar till:
Tänk på att Olle inte är så gammal samt kör omkring på en Wipika från -85
[/ QUOTE ]
-83, sen funkar den jävligt bra med kanoten
-
Svar till:
Såg Flip sätta ett par ganska höga hp med kiten så den fungerar till wake.
[/ QUOTE ]
Höga hp, är det wake?
-
Hur e dom där crossbow i lättvind?
i dag dog vinden fullständig, det var lagom att man kunde ta höjd och göra några små popp-hopp.
Men varenda crossbow gick in långt före oss??? och det e inte första gången.
Jag har fått för mig att dom ska vara jevligt bra i lättvind…Men det kanske bara e så att just dom som har dom inte gillar ”förnedringssurf”
?
-
Har inte testat så mycket, men man vill väl inte köra i lättvind ändå. Går ju bara fram o tebax.
Men de e gött å ha Crossbow när d e byigt./DJ
-
Svar till:
Har inte testat så mycket, men man vill väl inte köra i lättvind ändå. Går ju bara fram o tebax.
Men de e gött å ha Crossbow när d e byigt./DJ
[/ QUOTE ]
håller med att det e tråkigt i lättvind!Men det var ju lite vågor som gick att surfa på och man har ju hört att crossbow ska va bättre i lättvind än vanliga men det kanske inte e så?
Logga in för att svara.