Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › CS!
-
Jo de är klart att de får plats fler
spelar egentligen ingen roll man är!…alla kan inte spela samtidgt ändå!…de är alltid nån som inte kan!.. -
när jag ska filtrera alla servrar från varandra så att jag får fram alla dust-servrar t.ex. så börjar den gå igenom alla 30000 servrar och detta tar 45 min. FInns det nån inställning om detta eller är det nåt fel? Nån annan som har samma problem? Nån som har en lösning?
/Anders
-
Du fattar nog inte riktigt mitt problem! mitt problem sitter liksom inne i cs, jag är ju inte ute på nätet och letar efter servranas hemsidor!
/Anders
-
Ladda ner GameSpy eller ännu hellre The All-Seeing Eye och kör med det istället… Det är ett externt program som ger dig en lista över alla servrar, när du sen klickar på en så launchas CS automatiskt med den servern!
-
Ladda ner Nbs irc!
sen trycker du F9 då kommer de upp en cs server lista!så kan du skriva in ip:n sen!..sen uppdatera han så att man ser hur många är inne ping m.m
kan man skriva in dom 10 bästa serverna man ha -
Jo, visst fattar jag ditt problem.
GameSpy är ett av många program som hanterar serverlistor och ansluter dig till den server du vill spela på. Du lägger bara in de servrar du vill ha, man vill tex. bara ha svenska servrar. Listan uppdateras på ett par sekunder och så är det bara att klicka på den server man vill lira på.Mycket enklare än att jaga servrar via HL multiplayer meny…
Här finns en bra lista på svenska servar;
http://servers.fragzone.se/servers.php?mod=15plocka in alla bredbandsbolagets servrar, dom är bra…
/Fjant
-
har du nån annan server som vi i “wsurf” kan använda? swe games är alltid full ju…
-
AA, håller med! Nån surver måste d ju finnas!
/Anders
-
Jo de finns ju ganska många!
sitter och pedlar mellan 4 serverar då får man alltid plats nånstans!
Logga in för att svara.