Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › culing custom!
-
culing custom!
Publicerad av poppo på 18 augusti, 2005 vid 07:07Ryktet går att Culing sitter och filar på en customspeedbräda… Samt att han tycker freestyle känns passé!
Speed-kuk-gobbe!
anonym-anvandare svarade 19 år, 2 månader sedan 17 Medlemmar · 35 Svar -
35 Svar
-
Kan det vara hans top secret Goya det hyvlas och spacklas på
-
Ryktet säger att det slipas på ett helt nytt projekt. Snabbt och smalt ska det bli…
-
hade jag vetat det här tidigare hade han fan itne fått låna husvagnen. det är därför det luktar speedgubbe i sägnen numera. trodde det osade bortifrån kentas.
-
släng upp bilderna nu culing..i know you got some.
såg snabb ut förövrigt..hehe
-
Bildbevis kan av sekretessskäl inte släppas vid denna tipunkt, men något så här kommer den se ut.
-
Grym bräda! kan du hyvla till en till mig också?
Ser ut att bli den snabbaste speed brädan inför nästa år. Du kan inte avslöja några mer detaljer? har du någor revolt på gång på undersidan typ cut-outs, ligtning tails, air pipes, side pipes……förmodar att du redan gjutit in Fortrexen på decket
-
men du ahr stavat fel på sidorna. “schpeed genau” stavas det väl?
odlat musche med? det är desstuom bra när d håller på och laminerar och grejer för att slippa använda ansiktsmask. -
Svar till:
men du ahr stavat fel på sidorna. “schpeed genau” stavas det väl?
odlat musche med? det är desstuom bra när d håller på och laminerar och grejer för att slippa använda ansiktsmask.[/ QUOTE ]
Skall man åka riktigt fort är det helskägg som gäller, Styret…
-
Men de 2 ovanstående kraven för att åka riktigt fort kommer styret aldrig uppnå?!
-
Vi kan nog utesluta Styret både när det gäller riktigt fort samt fort
-
Jag tycker vi utesluter Styret helt. Han har ju North segel
Logga in för att svara.