• roland

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 09:40

@Eddie 489229 wrote:

Eftersom du frågar så känner du väl henne? Men du behöver inte oroa dig.

Hoppas du e kvar när jag kommer!!

• trumpeten

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 09:44

Du har rätt Virena

Kortet på Marcello är en aning missvisande.
    Det var ju knappast jag som fick han att se såhär mysig ut.

• hengo

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 10:18

@Eddie 489226 wrote:

Har inte varit på glassbaren ännu….
    Men jag trodde hon och jag blev ihop förra året?
    Det var platonisk kärlek kan man säga.
    Den bästa sorten med andra ord.

Nejnej, vi pratar inte glass här. Pizzatösen, hon (och hennes morsa) jobbar på pizzerian brevid hääägibaren. Vi pratar cumbucos shystaste spiror.. Lite chady dock för jag tror hon är bortgift nu och hennes mamma gillar verkligen inte gringos så ta de lugnt!

• skanepaul

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 10:55

@Eddie 489230 wrote:

Eller så är jag ett datageni?

Ok, du är där!!

• eddie

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 13:09
    Virena;489232 wrote:
    Håret klippte han av redan i Januari, hur länge stannar du? Har oxå hört att Hi-life är helt dött, eller att det är rätt dött över huvudtaget på turister. Stämmer det. Kidsen skvallrar lite på skypen.

Marcello var helt cool nu, någonstans har han alltid varit rätt skön. Enligt Bruno så har han varit ren sedan ett par månader. En trip till sin familj i Amazonas var det han behövde.

Jag åker hem den 7/9 tror jag, då har du inte hunnit komma än va?
    Vet inte om jag håller med, tycker det är fler turister på L’Aranga än förra året… det får man väl ändå ha som måttstock?

Jaimie har blivit pappa f.ö.

• virena

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 13:23

@Eddie 489411 wrote:

Marcello var helt cool nu, någonstans har han alltid varit rätt skön. Enligt Bruno så har han varit ren sedan ett par månader. En trip till sin familj i Amazonas var det han behövde.

Vet inte om jag håller med, tycker det är fler turister på L’Aranga än förra året… det får man väl ändå ha som måttstock?

Jo, visst är han det, när han inte är hög som ett höghus kan han ha jättefina sidor som de allra flesta människor. Han kunde ju vara supergullig mot kidsen när han var på det humöret. Att han sen ljög om att polisen kom och hämtade honom för att skydda honom istället för att han blev portad från coconut och liknande var väl bara ett försök till att verkar vara en bättre person än vad han för stundne klarade av att vara. Kul om han klarar att hålla sig ren.

Ja, har hört lite såna rykten om Jamie oxå. Så det är högaklackdamer och biljard som gäller på Laranga:wink: var försiktig bara, så att du inte får oväntat besök…

• wibban

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 15:49

@hengo 489332 wrote:

Nejnej, vi pratar inte glass här. Pizzatösen, hon (och hennes morsa) jobbar på pizzerian brevid hääägibaren. Vi pratar cumbucos shystaste spiror.. Lite chady dock för jag tror hon är bortgift nu och hennes mamma gillar verkligen inte gringos så ta de lugnt!

Du menar inte Rebecca eller ?

• hengo

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 18:57

Nejnejnej, det var många år sedan och jag kommer itne riktigt ihåg namnet. kiov, klioi, kiovia nånting!

• eddie

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 21:09

@Wibban 489488 wrote:

Du menar inte Rebecca eller ?

Hebecka har många vänner va?

• eddie

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 21:10

@Virena 489424 wrote:

var försiktig bara, så att du inte får oväntat besök…

Flugor i trumpeten menar du?

• virena

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 21:21

@Eddie 489693 wrote:

Flugor i trumpeten menar du?

Nej faktiskt inte, mer av donnornas arbetsledare. Ledtråd, de håller ögonen öppna.

• trumpeten

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 21:25
    Virena;489702 wrote:
    Nej faktiskt inte, mer av donnornas arbetsledare. Ledtråd, de håller ögonen öppna.

Jag knäcker inte gåtan, spit it out

• virena

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 21:25

@Eddie 489411 wrote:

Fasen vad jag längtar tillbaka nu, lyssnar på natiruts, vanessa da mata, edson gomes, o rappa mfl. Känns nästan som man står på praian och pumpar kiten. Ååå vill va där nu.

Hur är det med kidsen, Set, Ivan, Liveus, eudazio, de måste vara grymma nu. Har allt fått lite rapporter om alla trix de sätter nu. Hälsa dem från Vivi da suecia.

• virena

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 21:28

@Trumpeten 489705 wrote:

Jag knäcker inte gåtan, spit it out

Ha ha, det här är ju nästan kul ju. För att förtydliga ledtråd är var försiktig med damer på rummet,de är inte blinda…

• trumpeten

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 21:40
    Virena;489710 wrote:
    Ha ha, det här är ju nästan kul ju. För att förtydliga ledtråd är var försiktig med damer på rummet,de är inte blinda…

Dom som är så snälla, skulle aldrig sno nått av mig iaf. tror faktiskt att en hel del var kära i mig när jag var där.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.