-
CUP I SYDSVERIGE
Hej,
Finns det en Formula Cup i syd och när och var är deltävlingarna?
Hälsningar
Sebastian
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › CUP I SYDSVERIGE
Taggad: racing
Hej,
Finns det en Formula Cup i syd och när och var är deltävlingarna?
Hälsningar
Sebastian
Tjenare sebban!
Det finns skåneserien… de senaste åren har coursetävlingarna där gått i hässleholm på finjasjön.
Sa´r så!!
Linus
Tjena, när vi ändå är inne på geografi;
Finns det någon som kör formula i halmstadtrakten? Vore kul att ha nån att sparras med =)
E själv hyffsad nybörjare
/Johan
Förra året fanns det både en Sydcup och en Skåne serie för Formula.
Sycupen med seglingar i Växsjö, Åhus och Hässleholm.
Skåneserien i Åhus och Hässleholm. Jag tror det kommer att bli cup i år också. Tävlingsdatum brukar komma ut i April. Resultat från förra året finns på Brädseglarförbundets hemsida.
Johan
Jag seglar Formula och seglar mest i Båstad, jag är väl den som är närmast Halmstad som tävlar vad jag vet.
Maila mig om du vill träna tillsammans någon gång.
daniel@tillbergdesign.se
// Dala, SWE-131 //
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › CUP I SYDSVERIGE
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.