• apelbapel

Medlem
    12 april, 2005 vid 07:46

Var där för ett par år sen, och hittade ingenting!! Inga shoppar el uthyrn, (förutom gamla brädor hos dom som hyrde ut trampbåtar typ!).
    Kanske finns?? men inte i eller nära aiga napa iallafall.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2005 vid 08:45

Finns några surfcenter i en vik i sydöstra delen av ön. Plattvatten. Vågor ska finnas på nordöstra sidan men ingen uthyrning där vad jag vet.

• apelbapel

Medlem
    12 april, 2005 vid 09:04

Blanda bara inte ihop med dom som finns på tex Nissi beach, 5 km från Aiga Napa.
    Dom har alltså windsurf grejer (från förr) dvs stora vita pråmar från 80talet!!! +trampbåtar och vattenscootrar och annan junk. Men absolut inga riktiga grejer.

Jag var där när det blåste!! och tänkte vafan! jag får väl köra en sån dådå! men gubben kolla på mig som om jag var en idiot – No no my friend, much too windy today!!

Det var den nivån det var på!

Men som sagt, det kanske finns nånannanstans på ön, jag frågade runt, men hittade aldrig nåt annat, inte heller en enda surfshop inne i stan, (brukar ju tyda på att intresset finns – om det finns några butiker).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.