• Publicerad av fj69 på 4 oktober, 2008 vid 14:30

    Svängde förbi fisken på väg hem från stan, och plåtade, bilderna kommer att ligga på KVs hemsida under kvällen, rent allmänt laddas väl nu närmast inför morgondagen…..Ny dag imorgon nytt minneskort likaså

    Fredrik

    hakman svarade 15 år, 12 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • matsb

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 14:37

    mors

    För oss som inte bor på rätt sida var fanken hittar man KV´s sida,,,,:smirk::blush:

    mats

  • fj69

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 15:28

    Morsning Karlskrona!

    Jo det ju lät ju internt värre det där – men jag menade Kulingvarning.nu, sorry. Nu får du stryka dina Ezzys Mats så dom är plana å fina till morgondagen…..Löpet på Aftonbladet såg ju lovande ut inför morgondagen (Smhi varnar för kraftig storm bla bla)…….

    Vi ses vid tillfälle

    Fredrik

  • snaffe

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 16:00

    Hittar inte bilderna på kulingvarning.nu, kan du slänga upp en länk hade det uppskattats.

  • gurra1978

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 17:56
  • hakman

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 18:21

    Bilderna blir grymma ju! Både upplösning och fokus är löjligt skarp. Synd att det var en sådan berg-och-dalbana där ute idag bara – med den vinden hade det kunnat bli en bra show om plasket hade legat stilla.

    Måste passa på att säga att det alltid är lika uppskattat när du kommer ner och skjuter på oss Fredrik, man blir extra motiverad att steppa upp gamet (även om det kanske inte var det lättaste i dagens förhållanden).

    Fick jag en helt egen rubrik på KV nu? Detta börjar ta sig ju hehe.

  • fj69

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 18:48

    @Hak 505077 wrote:

    Bilderna blir grymma ju! Både upplösning och fokus är löjligt skarp. Synd att det var en sådan berg-och-dalbana där ute idag bara – med den vinden hade det kunnat bli en bra show om plasket hade legat stilla.

    Måste passa på att säga att det alltid är lika uppskattat när du kommer ner och skjuter på oss Fredrik, man blir extra motiverad att steppa upp gamet (även om det kanske inte var det lättaste i dagens förhållanden).

    Fick jag en helt egen rubrik på KV nu? Detta börjar ta sig ju hehe.

    Kul att du uppskattade bilderna! Du förtjänade en egen rubrik på KV, var lite seg planing men vilken respons hos er när en kamera dök upp – ni tog vackert en kölapp på vägen in, och gav sen allt även om ni bommade en del, men det var som sagt lite skvalpigt och dåligt tryck.

    Ses

    F

  • snaffe

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 19:55

    Gött, riktigt fina bilder, får aldrig till sån skärpa och färger med min kamera.

  • sinclair

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 21:16

    @snaffe 505106 wrote:

    Gött, riktigt fina bilder, får aldrig till sån skärpa och färger med min kamera.

    vem är kitaren med shorts?

  • sinclair

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 21:17

    @FJ69 505010 wrote:

    Svängde förbi fisken på väg hem från stan, och plåtade, bilderna kommer att ligga på KVs hemsida under kvällen, rent allmänt laddas väl nu närmast inför morgondagen…..Ny dag imorgon nytt minneskort likaså

    Fredrik

    Vem är kitaren med shorts?

  • hakman

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 09:50

    @Sinclair 505130 wrote:

    Vem är kitaren med shorts?

    hej .

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.