Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då har man hittat lite nya godbitar igen…

Taggad: ,

• voodoo

Medlem
    3 december, 2002 vid 10:59

Att RRD inte släpper sin psykosdesign snart och börjar med ngt nytt, ser ju ut som dom tagit mönstret direkt från ngn av Austin Powers filmerna wink.gif

• sebbe

Medlem
    3 december, 2002 vid 13:32

Tycker själv att de ser helt grymma ut.
    Heja asutin power style laugh.gif

• oscar

Medlem
    3 december, 2002 vid 18:05

Själv då Voodoo, oranga proof är väl bland det fulaste man kan ha grin.gif. Proof har väl förresten inte en enda snygg design………..

• voodoo

Medlem
    3 december, 2002 vid 18:27

När jag hittar en design som JAG tycker är snyggare än mina Proof, DÅ byter jag!
    Tycker att deras “mano” logga är RIKTIGT snygg “logo” och “sol” är också läckra sedan är det ju upp till den som best. hur man vill ha den, dom kan ju fixa det mesta smile.gif

• jonasp

Medlem
    3 december, 2002 vid 19:04

ok byt upp dig till denna tyska custom-skönhet: wsboard4.gif

hitta en till som slår din med hästlängder wsboard2.gif

• voodoo

Medlem
    3 december, 2002 vid 20:24

“JAG” tycker wink.gif
    PS Den är inte i närheten, sedan att det står PROOF på min vilket gör den om möjligt ännu snyggare!

• skarabe

Medlem
    4 december, 2002 vid 22:17

Håller med voodoo. RRD:orna är faktiskt riktigt fula. Vad håller de på med? Brädan voodoo hade i inlägget är riktigt snygg..

• dr-masse

Medlem
    5 december, 2002 vid 09:55

RRD blandar och ger, tycker att “Austin Power designen” är snygg emellanåt men den kliver lätt över gränsen… (undersidan på brädan som Hoffman håller i är ju, öh, jag får nästan lite huvudvärk…)

Men WaveOne är rätt sjysst, både på och av vattnet.

WO-L.jpg

Kanske skall vi diskutera något så oerhört nödvändigt som “snyggaste brädan” här i decembermörkret istället? (OJ!, vad viktigt)

Själv tycker jag att de nya JP-brädorna är ett ordenligt lyft mot tidigare:

JP_Ws_250.gif

Tycker även att Angulo-brädan som Josh Angulo (Angulo Boards skall bli kul att se) håller i är snygg:

I02_D2_E-11-US-11.jpg

Fast annars tycker jag att vindsurfingbrädor är rätt bleka i designen generellt sett… Jämför exempelvis med snowboards (skrev jag verkligen det?!?)…

kemper03sunset250.jpg

Surfa På!

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2002 vid 14:40

Man kan väl inte säga att Wave-Cult 48 och 51 är fula brädor, själv tycker jag de är bland de snyggare på marknaden.
    Jag förstår de som har synpunkter på Twin-tips utseende, men när man väl håller i den så fattar man att den e stråt svassare än de flesta konkurenters.
    Har själv aldrig seglat så bra som jag gjort på TT oneofive(den vit/röda).
    Wavecult_all_03.jpg Twintip_all_03.jpg
    [bild]
    Inget ont om Proof, har själ haft några stycken.
    Men designen ser likadan ut sen -98, förutom “sol”.
    http://www.proofboard.com/boards/forigneuwhiyellwl256s.jpg%5B/bild%5D v1teamgardenwork200.jpg
    Det är synd att denna “sport” är så prylbetonad, men det kanske är halva grejen.
    Man blir ju som pojk på julafton när sästa års prylar kommer ut.
    Dr. Masse fan club.

• voodoo

Medlem
    5 december, 2002 vid 15:07

Likadana sedan -98???
    -98 fanns väl bara den här designen fast i olika färger?
    …undersidan???

• getwet

Medlem
    5 december, 2002 vid 15:16

Det här är bland det snyggaste jag vet ……

• getwet

Medlem
    5 december, 2002 vid 15:27

Och det här får man gåshud av….vackert som bara den!

• dr-masse

Medlem
    6 december, 2002 vid 09:25

Där blev det fel. Jag menade denna OVANSIDA (även om jag är en grabb som gillar glada färger å motiv, det är väl min smaklösa sida som vill ha sitt) så är det lite väl neo till å med för mig… oj, oj, nu kom huvudvärken smygandes igen… 😉

pic5.jpg

och det var ju ingen undersida, vilket jag i förbifarten mindes det som… fick så ont i ögonen att jag inte kunde studera bilden alltför länge 🙂 dags å ta fram brädorna och kolla hur de ser ut igen, det var ett tag sedan.

Surfa På!

• voodoo

Medlem
    6 december, 2002 vid 09:37

hehehe smile.gif jobbigt att ha den/ngn av dom dagen efter wink.gif

• dr-masse

Medlem
    6 december, 2002 vid 09:48

Trä är läckert, höll på att köpa en Fanatic Rip 58 Wood Edition, f-n så snygg…

00-su3-rip_wood258.jpg

Men bland Starboards brädor så gillar jag Acid bäst:

acid_70_dram.gif acid_70_wood.gif

Men deras formula-design är obegriplig för mig, trots långa förklaringar på deras forum… (det enda det talar om är hur låååååååångsam en formula är jämfört med en lågflygande vansinnesraket som Jim Drake var med å petade på nån gång på sextitalet 😉

Surfa På!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då har man hittat lite nya godbitar igen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.