Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Då har man hittat lite nya godbitar igen…
-
Då har man hittat lite nya godbitar igen…
eriksson svarade 21 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 32 Svar
-
ytterligare en slalom på freestyle/våg tråden…….men fan vad snyggt det är….
-
Julfest igår, rejäl hango…. idag och den brädan underlättar inte direkt
-
Håller med, trä ÄR snyggt! Har haft 2 st starboard wood själv engång i tiden, tror faktiskt att Johnny och jag var först i Sverige med dom
-
[bild]
Sailboards-maui har väl åndå coolaste loggan.
Ett av de mest klassiska ärket enligt mig.
http://www.sailboardsmaui.com/products/twonewboards.gif%5B/bild%5D [bild]
D´light brukar ha många snygga shaper och designer, men jag hittade bara den här.
http://www.dlight.net/images/bart1handbarrel.GIF%5B/bild%5D -
Är benägen att hålla med, gillade verkligen AHDs “enfärgade” brädor, och den är ju ännu snyggare i verkligheten.
Jag är lite antingen eller på det här. Antingen så kör man rent och enkelt, eller om man skall ha design så gäller det att våga lite (vilket inte per automatik innebär neofärger ;-). Renare än såhär blir det väl knappt..
De där Sailboards Maui brädorna var mycket fina, tycker jag (lägger in de eftersom länken fick en lustig ändelse):
Även North Shore Mauis brädor gillade jag (finns de fortfarande?), liksom en del Quatro-brädor som ofta är fina på bilder
Och för getwet lägger jag in en mysig slalom för honom att dregla över såhär på fredageftermiddagen… och för att ytterligare förhöja hans dag så måste jag tillstå att de där Dropsarna från 99 fortfarande är j-igt läckra…
Näe, om jag skulle ta å jobba lite oxå…Surfa På!
-
Dom däringa Dropsarna är ju så läckra, här en bild på min 293 och äldsta sonen………tyvärr är jag inte längre ägare till brädan.
-
På tal om neon…..yngsta grabben med en äcklig neonfärgad CLS (Uffe påtänd eller?)
-
Jag tycker lätt att rrd´s twintip har grymmast design. Rött o vitt tillsammans blir en oslagen kombination!
/Anders
-
Redan Julafton???
RRD 2003 finns nu på hemsidan!!!
//Magnus
-
Jag måste juh försöka kontra här med en stilren elak bräda:)
-
Mistral´s brädor är över lag väldigt snygga, tycker jag iaf.
-
Till er som minns, Naringbauer har designat ett antal brädor till CLS. Grymt fina och jag saknar dem….
-
men e inte f2 maui project 02 den snyggaste brädan som finns.
…………………………………………………
RING SÅ SEGLAR VI…
Logga in för att svara.