Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då har man hittat lite nya godbitar igen…

Taggad: ,

• getwet

Medlem
    6 december, 2002 vid 10:07

ytterligare en slalom på freestyle/våg tråden…….men fan vad snyggt det är….

• getwet

Medlem
    6 december, 2002 vid 10:10

Julfest igår, rejäl hango…. idag och den brädan underlättar inte direkt tongue.gif

• voodoo

Medlem
    6 december, 2002 vid 10:46

Håller med, trä ÄR snyggt! Har haft 2 st starboard wood själv engång i tiden, tror faktiskt att Johnny och jag var först i Sverige med dom wink.gif

• oscar

Medlem
    6 december, 2002 vid 11:57

Denna design är den snyggaste enligt mitt tycke:

• anonym-anvandare

Medlem
    6 december, 2002 vid 12:32

logo400.jpg [bild]
    Sailboards-maui har väl åndå coolaste loggan.
    Ett av de mest klassiska ärket enligt mig.
    http://www.sailboardsmaui.com/products/twonewboards.gif%5B/bild%5D [bild]
    D´light brukar ha många snygga shaper och designer, men jag hittade bara den här.
    http://www.dlight.net/images/bart1handbarrel.GIF%5B/bild%5D

• dr-masse

Medlem
    6 december, 2002 vid 13:29

Är benägen att hålla med, gillade verkligen AHDs “enfärgade” brädor, och den är ju ännu snyggare i verkligheten.

Jag är lite antingen eller på det här. Antingen så kör man rent och enkelt, eller om man skall ha design så gäller det att våga lite (vilket inte per automatik innebär neofärger ;-). Renare än såhär blir det väl knappt..

hitech88s.jpg

De där Sailboards Maui brädorna var mycket fina, tycker jag (lägger in de eftersom länken fick en lustig ändelse):

twonewboards.gif

Även North Shore Mauis brädor gillade jag (finns de fortfarande?), liksom en del Quatro-brädor som ofta är fina på bilder

1,1049,4652,00.jpg scustom82b.jpg

Och för getwet lägger jag in en mysig slalom för honom att dregla över såhär på fredageftermiddagen… och för att ytterligare förhöja hans dag så måste jag tillstå att de där Dropsarna från 99 fortfarande är j-igt läckra…

new2180.jpg dropsa962s.jpg

Näe, om jag skulle ta å jobba lite oxå…Surfa På!

• getwet

Medlem
    6 december, 2002 vid 17:10

Dom däringa Dropsarna är ju så läckra, här en bild på min 293 och äldsta sonen………tyvärr är jag inte längre ägare till brädan.

• getwet

Medlem
    6 december, 2002 vid 17:18

På tal om neon…..yngsta grabben med en äcklig neonfärgad CLS (Uffe påtänd eller?)

• anders_hoffman

Medlem
    6 december, 2002 vid 17:21

Jag tycker lätt att rrd´s twintip har grymmast design. Rött o vitt tillsammans blir en oslagen kombination!

/Anders

• anonym-anvandare

Medlem
    7 december, 2002 vid 09:20

Redan Julafton???

RRD 2003 finns nu på hemsidan!!!

//Magnus

• calle_b

Medlem
    7 december, 2002 vid 17:06

Jag måste juh försöka kontra här med en stilren elak bräda:)

• anders_hoffman

Medlem
    7 december, 2002 vid 23:31

MINST SAGT VACKER!!

/Anders

• anders_hoffman

Medlem
    7 december, 2002 vid 23:34

Mistral´s brädor är över lag väldigt snygga, tycker jag iaf.

• getwet

Medlem
    8 december, 2002 vid 00:21

Till er som minns, Naringbauer har designat ett antal brädor till CLS. Grymt fina och jag saknar dem….

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2002 vid 23:47

men e inte f2 maui project 02 den snyggaste brädan som finns.

…………………………………………………

RING SÅ SEGLAR VI…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då har man hittat lite nya godbitar igen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.