Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då har man knåpat ihop sin första film!

• gurra1978

Medlem
    6 oktober, 2005 vid 19:09

Svar till:

Vad händer nu då?

Måste den inte flyttas?

[/ QUOTE ]

Den är nu flyttad och går att ladda ner. Jag har bara lagt ut den stora filen än så länge.

• anteman

Medlem
    6 oktober, 2005 vid 19:14

Härligt nu tar det bara 5min istället för 5 timmar, skall bli kul å se.

• johan_m

Medlem
    6 oktober, 2005 vid 20:03

Nuså gick det klart bättre när den låg hos gurra.

Klart grym film måste jag säge.

• Knatte

Gäst
    6 oktober, 2005 vid 20:43

Bra film, med oväxlande miljöer och lagom dos av allting smile.gif
    Verkar vara farligt med Kite blush.gif

• enlight

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 06:27

Mäh!?!?
    Jag kan inte se slutet på filmen???
    Efter typ 9-10 min så slår den av och börjar om!!!
    Precis efter att kite’aren gör en sväng med handen nere i vattnet.
    Kan inte spola heller!

Förslag på vad som kan vara fel?

Annars tyckte jag om introt.

• fluff

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 06:29

Under 2 minuter och klar! Måste varit ensam på den virtuella vägen? cool.gif smirk.gif

• torpalasse

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 11:26

Kanonfint

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 12:59

skön film!

när kommer en instruktions film, med beachstart, vattenstart, lite enkla tricks osv? smile.gif borde väl vara ganska lätt för er med kamera och massa talang att knåpa ihop nu i helgen.. eller låta bli att klippa bort allt sånt 😉

för oss som vill se…

• stickan

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 13:18

Tackar!

Kul idé! Skulle kunna vara nästa filmprojekt. Måste bara skaffa en egen kamera då den vi använde inte var min.

Det var ju kul att göra film så fler lär det ju bli!

Mvh Stefan

• basse

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 13:20

Jag saknar lite mera action från vågseglingen i Agger. Man ser ju tydligt att det är fin riktning och lite swell och ändå är det bara en enda sväng på hela klippet. Det måste ha varit fler som svängde på någon våg. Verkar som att ni har proriterat bort att ta med folk ni inte känner och det fattar men ju men det är kul att se andra segla också.

Fan vad sugen man blir Klitmöller nu då!!

• stickan

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 13:55

Det blev inte så mycket filmat i agger då det regnade ganska mycket = inte bra för kameran.

Tanken med filmen var att skildra oss som åkte ner varav det mest blev “vårt gäng” som är med. Nästa film lär väl få ett annat tema…

Mvh Stefan

• danneman

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 15:43

crazy.gif faen höll på att somna ett par ggr grin.gif

kul som faen för er som var med på resan dock!
    Men den får tyvärr inte plats på min hårddisk wink.gif wink.gif wink.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    7 oktober, 2005 vid 21:30

första filmen helt klart bra i sig, för att vara första cool.gif

men man är ju en grinig ponk, jäspade tills jag somnade..riktigt jävla skitkass rulle grin.gif
    va lack jag blev över att jag ödlsat tid på att tanka skiten.
    150meg=3timmar laddning av skit i mina ögon ger inget possitivt utlåtande.

Men keep up the good work, hemma gjorde rullar e alltid kul, men stackars jävel som tankade den stora varianten, försök å banta ner rullarna en aning grin.gif

• klang

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 22:55

Tack för filmen och att du lagt ner en massa jobb. Kul och se lite action från Danmark!!!

De e fan inte lätt o filma, med träning blir det bättre.

Av någon otäck anledning så brukar det filmas när åkarna åker ut, istället för att filma vågridningen… “objekten” hamnar därför långt bort och detaljerna försvinner…

Jag tycker det är vågridningen som är det intressanta… att hoppa högt och långt är inte svårt… det är bara att satsa… klurigare att följa med vågen med “stil”…

Misstänker att det ser fräckare ut med feta otäcka hopp… jobbit… mycket smärta 😉

/Klang

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då har man knåpat ihop sin första film!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.