Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Da Kine fotstroppar, var köpa?

• Da Kine fotstroppar, var köpa?

Publicerad av anonym-anvandare på 11 augusti, 2001 vid 16:23

Vem säljer, var köper man Da Kine fotstroppar? Nån som har förslag/erfarenhet av andra stroppar som inte ”säckar” ihop så att man får treva in foten. Ange gärna ev försäljningsställe. En del stroppar suger vansinnigt med vatten, finns det alternativ? Tack för info!

nik svarade 23 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • storm

Medlem
    11 augusti, 2001 vid 17:00

Jag är väldigt nöjd med rrds vitra stroppar 00/01. Har dem på mina brädor.

/Marcus

• anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2001 vid 19:16

Nån mer som vet nåt?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 augusti, 2001 vid 19:56

jag har tidigare frågat om någon vet var man kan få tag i da kines prudukter i svergie (dom måste ju ha en genral agent???)jag har själv ett par som är hårda osh styva och suger inte en droppe vatten och är fortfarande jävligt sköna ( da `kine contur)tror jag dom hette.jag skulle gärna köpa två par till om jag bara hittar var jag kan köpa dom (so please help me) dom jag har köpte jag i syd afrika:)

• swe-1

Medlem
    14 augusti, 2001 vid 20:23

Det är Sea Fun i Gävle som säljer Da Kine, http://www.seafun.nu sist när jag ringde dem hade de inte Core Contur stropparna hemma, men de borde väl kunna ta hem dem.

Core Contour stroppar kör jag med på min Starboard 175, absolut den styvaste stroppen med perfekt passform, Vilken skillnad!!!

//Jimmy

• nik

Medlem
    15 augusti, 2001 vid 05:26

szamer sports är generalagent för Dakine.

Mvh

Nik TS

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Da Kine fotstroppar, var köpa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.