Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då kör vi igen… 2010

• emil_h

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 11:14

JP 2010 ligger nu ute:

http://www.jp-australia.com

• george

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 11:50

Är Anders Bringdal fortfarande involverad i som segeldesigner hos Challenger även 2010?

• dr-masse

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 13:22
    Sinker;563999 wrote:
    vad finns det för gossip kring RRD 2010?
    /sinker – nyfiken

http://www.2xs.co.uk/news/article.asp?newsid=103

• sinker

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 13:42

Åhhh, mange tak!

Men vad är det för färgkludd dom har på undersidorna av thrusterbrädorna?? Det ser inte rrd-mässigt ut 🙁

Kul att dom hittat tillbaka till WaveSwallow igen 🙂

/sinker

• pkk

Medlem
    5 augusti, 2009 vid 18:08
    george;564297 wrote:
    Är Anders Bringdal fortfarande involverad i som segeldesigner hos Challenger även 2010?

Ja, det är han.

• surfmeister

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 20:26

Vem importerar Quatro i Sverige? Deras onshore twin såg onekligen trevlig ut…..ngn som testat? Funderar på att bli modern och satsa på en multifin bräda inför hösten/vintern…..:)

• broderisak

Medlem
    7 augusti, 2009 vid 06:01

!!!!!!

• star

Medlem
    7 augusti, 2009 vid 08:04

Tror Surfers har agenturen på Quatro i Sverige!?

• jester

Medlem
    7 augusti, 2009 vid 08:50
    george;564297 wrote:

Ja, snackade lite med honom ang Aero+ 2010 häromdan. Bommen har blivit något längre, och overall mer power i seglet. Sida vid sida ser man ingen större skillnad (09 och 10 proto låg sida vid sida), men han hade båda uppriggade eftersom 09 tål lite mer vind.

Hörde även på stranden att Chris Lockwood skall designa JP-s speedbrädor framöver.

• dr-masse

Medlem
    8 augusti, 2009 vid 13:10

Gaastra verkar vara på väg upp, men klart är det inte. Manic kan man kika på

http://www.gaastra.com/sails/2010/

• surfmeister

Medlem
    8 augusti, 2009 vid 19:58
    BroderIsak;564664 wrote:
    !!!!!!

Jag är en Evo-fan (=singel fin) men jag kan faktiskt tycka om nyheter…….om fler fenor gör mig till en bättre sufare så måste jag testa…liksom :).

• broderisak

Medlem
    8 augusti, 2009 vid 20:03
    surfmeister;564963 wrote:
    Jag är en Evo-fan (=singel fin) men jag kan faktiskt tycka om nyheter…….om fler fenor gör mig till en bättre sufare så måste jag testa…liksom :).

OK!
    Jag skrev fel så därför skrev jag bara !!!!! Och det var absolut inget annat jag menade…

• andersbq

Medlem
    9 augusti, 2009 vid 06:56

Albeaus protosegel som troligen var cirka 6,7 och Björns speedbrädor som stoppades direkt ner i boardbagen när han inte var på vattnet.

• dr-masse

Medlem
    10 augusti, 2009 vid 13:48

North ligger uppe…

http://www.north-windsurf.com/en/Start

det där med tre-delade master är ju en väldigt bra idé i mina ögon, allt som gör det smidigare att ta med sig grejorna är välkommet!

• imported_macts

Medlem
    10 augusti, 2009 vid 15:35
    andersbq;564993 wrote:
    Albeaus protosegel som troligen var cirka 6,7 och Björns speedbrädor som stoppades direkt ner i boardbagen när han inte var på vattnet.

Härligt att det gamla hemlighetsmakeriet har gjort comeback!

Sida 5 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då kör vi igen… 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.