Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Då kör vi igen… 2010
-
Är Anders Bringdal fortfarande involverad i som segeldesigner hos Challenger även 2010?
-
Sinker;563999 wrote:vad finns det för gossip kring RRD 2010?
/sinker – nyfiken -
Åhhh, mange tak!
Men vad är det för färgkludd dom har på undersidorna av thrusterbrädorna?? Det ser inte rrd-mässigt ut 🙁
Kul att dom hittat tillbaka till WaveSwallow igen 🙂
/sinker
-
george;564297 wrote:Är Anders Bringdal fortfarande involverad i som segeldesigner hos Challenger även 2010?
Ja, det är han.
-
Vem importerar Quatro i Sverige? Deras onshore twin såg onekligen trevlig ut…..ngn som testat? Funderar på att bli modern och satsa på en multifin bräda inför hösten/vintern…..:)
-
george;564297 wrote:Är Anders Bringdal fortfarande involverad i som segeldesigner hos Challenger även 2010?
Ja, snackade lite med honom ang Aero+ 2010 häromdan. Bommen har blivit något längre, och overall mer power i seglet. Sida vid sida ser man ingen större skillnad (09 och 10 proto låg sida vid sida), men han hade båda uppriggade eftersom 09 tål lite mer vind.
Hörde även på stranden att Chris Lockwood skall designa JP-s speedbrädor framöver.
-
Gaastra verkar vara på väg upp, men klart är det inte. Manic kan man kika på
-
BroderIsak;564664 wrote:!!!!!!
Jag är en Evo-fan (=singel fin) men jag kan faktiskt tycka om nyheter…….om fler fenor gör mig till en bättre sufare så måste jag testa…liksom :).
-
surfmeister;564963 wrote:Jag är en Evo-fan (=singel fin) men jag kan faktiskt tycka om nyheter…….om fler fenor gör mig till en bättre sufare så måste jag testa…liksom :).
OK!
Jag skrev fel så därför skrev jag bara !!!!! Och det var absolut inget annat jag menade… -
Albeaus protosegel som troligen var cirka 6,7 och Björns speedbrädor som stoppades direkt ner i boardbagen när han inte var på vattnet.
-
North ligger uppe…
http://www.north-windsurf.com/en/Start
det där med tre-delade master är ju en väldigt bra idé i mina ögon, allt som gör det smidigare att ta med sig grejorna är välkommet!
-
andersbq;564993 wrote:Albeaus protosegel som troligen var cirka 6,7 och Björns speedbrädor som stoppades direkt ner i boardbagen när han inte var på vattnet.
Härligt att det gamla hemlighetsmakeriet har gjort comeback!
Logga in för att svara.