Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då satt man framför DMI igen!

• Då satt man framför DMI igen!

Publicerad av jeppepeppe på 30 mars, 2006 vid 16:44

Helt plötsligt kom jag på mig själv och sitta och kolla vinden på DMI, måste ju vara ett säkert vårtecken. Började fundera på om man skulle kunna flexa några timmar imorgon för att åka till kusten…

Vad härligt att äntligen kunna tänka surftankar utan att bli besviken för att det ligger 3dm snö utanför dörren. Innan har man kännt som att denna vintern skulle stanna för alltid!

Våren är härlig!

calle_b svarade 18 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • calle_b

Medlem
    2 april, 2006 vid 15:30

Yes box! Riktigt härligt! Fåglarna skriker ( o dör som flugor ) och det är runt 8 plus för tillfället. 2-4 grader i vattnet är väl kanske inte så kul, men! det börjar likna nåt!

I väntan på några till grader i vattnet var jag själv ute o sopade min vändningsplats för vindsurf-skatandet. (jobbigt att duckjippa i fullt bredställ på grus)

vår vår är kommen! Tjo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då satt man framför DMI igen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.