Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då var bilderna från apel klara :)

• j-s

Medlem
    20 januari, 2008 vid 15:02

Fantastiskt bra bilder! Jäkligt kul att se!

Bild 21 på Gurra är en riktigt råjävvel!

Fränt! Tack!

• robrox

Medlem
    20 januari, 2008 vid 15:34

Precis vad jag tycker oxå, den bästa av bilderna tycker jag. Funderar på att göra en framkallning på den typ 20*30 cm

Thanx 🙂

• gurra1978

Medlem
    20 januari, 2008 vid 15:43
    RobRox;439819 wrote:
    Märkligt att en kille i grönt segel är med typ hela tiden.

Ojoj, det var verkligen kul att se. Jag fastnade på bild mycket för att jag ständigt gör något på vattnet kanske :laugh: Det var verkligen en kul dag och mest kul var att jag satt mina ponch för första gången riktigt jävla bra. Äntligen, har jagat det tricket länge nu men det var inte så svårt då jag fattade. Fortsätt ta bilder på oss vindsurfare, det är skitkul att glo på så här i efterhand.

apelviken20080119_55.jpg

Märkligt att en gammal Stockholmare ska visa hur det ska laddas i viken :tongue:

• lars_k

Medlem
    20 januari, 2008 vid 16:05

Grymma bilder. Kul du fick mej på några! Undrar om jag lägger mej i ett faceplant eller lyckas svänga upp mot läppen i bild 17. Faceplant antagligen… 🙂

• gurra1978

Medlem
    20 januari, 2008 vid 16:29

Fin carve där Rille men jag undrar också hur det där slutar : )

• militaren

Medlem
    20 januari, 2008 vid 16:29

@gurra1978 439832 wrote:

Märkligt att en gammal Stockholmare ska visa hur det ska laddas i viken :tongue:

det är svårt att säga emot. men vänta bara tills jag blir en gammal farbror haha ;). Ponchen ser superb ut. du sätter ribban bland vågorna. tack för bilderna, många var riktigt fina.

• feg

Medlem
    20 januari, 2008 vid 16:34

Fan Gurra, vilken utveckling du har haft! Snyggt jobbat!
    /Jocke

• gurra1978

Medlem
    20 januari, 2008 vid 16:40
    Militären;439849 wrote:
    det är svårt att säga emot. men vänta bara tills jag blir en gammal farbror haha ;). Ponchen ser superb ut. du sätter ribban bland vågorna. tack för bilderna, många var riktigt fina.

Det är lättare nu när alla svenska proffs är i Sydafrika. Det hade varit kul att segla med Andreas Olandersson igår och se hans fina delayed forwards men den veklingen klarar inte kallt vatten 😀

Jadu Micke, du kommer vara en grym gubbe om 8 år 😉

feg;439852 wrote:
    Fan Gurra, vilken utveckling du har haft! Snyggt jobbat!
    /Jocke

Tack för det. Att bo på västkusten sätter ju sina spår. Här får man ju segla rätt ofta och i bra förhållanden. Det är underbart. Men man saknar Torös fina vågor ibland. Ni hade ju läckra förhållanden igår.

• lars_k

Medlem
    20 januari, 2008 vid 18:32

@gurra1978 439848 wrote:

Fin carve där Rille men jag undrar också hur det där slutar : )

Lite som bild 21 på dej. Grym carve med tveksam utgång… 🙂

• gurra1978

Medlem
    20 januari, 2008 vid 19:18
    Lars_K;439891 wrote:
    Lite som bild 21 på dej. Grym carve med tveksam utgång… 🙂

Touché :smirk:

• ola-h

Medlem
    20 januari, 2008 vid 20:02

Många fina ingångar i bottensvängarna igår, men det var inte helt lätt att komma tillbaka och träffa läppen.

• spray

Medlem
    20 januari, 2008 vid 21:23

Vilka jädra bilder! Du borde nästan ta en tia eller nått för att kunna logga in på sidan. Prylarna du fotar meed är säkert inte billiga, vad är det för något?

• safesurfer

Medlem
    20 januari, 2008 vid 21:36

Ser ut att ha varit grymt i apel nästan så man ångrar att man drog till lejet, hade ju varit trevligt att hamna på en bild.

• robrox

Medlem
    21 januari, 2008 vid 05:18

@Spray 439946 wrote:

Vilka jädra bilder! Du borde nästan ta en tia eller nått för att kunna logga in på sidan. Prylarna du fotar meed är säkert inte billiga, vad är det för något?

Hahaha jag e nog den av de som fotar här som har billigaste grejjerna. En NIKON D50 med ett NIKKOR 70-300mm f4-5,6 VR. pris runt 10pap i nuläget kanske om man hittar en D50 nu för tiden :). Nje inte ska man behöva betala för att få lite trevlig after surf inte, men you got a point det kostar både tid och pengar att fota. Jag hoppas att de som vill ha lite bilder eller bli fotade kan ge en lien spons ibland men det e inget krav.

@SafeSurfer 439953 wrote:

hade ju varit trevligt att hamna på en bild.

Hey inte svårt att hamna på bild bara att skicka ett sms eller höra av sig på msn när du ska ut så kanske jag e ledig och kan haka på.

PZ SeeYa

• basse

Medlem
    21 januari, 2008 vid 06:51

@Ola H. 439918 wrote:

Många fina ingångar i bottensvängarna igår, men det var inte helt lätt att komma tillbaka och träffa läppen.

Sanna ord alltså. Kände inte att jag fick till särskilt många bra svängar…. Borde kanske kört Lejet och fått sig lite bättre vinkel… nästa gång kanske.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då var bilderna från apel klara :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.