Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då var bilderna från apel klara :)

• adde

Medlem
    21 januari, 2008 vid 10:07

@Basse 439988 wrote:

Sanna ord alltså. Kände inte att jag fick till särskilt många bra svängar…. Borde kanske kört Lejet och fått sig lite bättre vinkel… nästa gång kanske.

Ser ut att bli repris på lördag enligt WG. Jag måste ha revansch, seglade så urbota dåligt i lördags.

• basse

Medlem
    21 januari, 2008 vid 11:40

Är det samma vinkel… som det ser ut att bli enligt WG (fast det är ju bara Måndag fortfarande…. satan vad denna veckan går långsamt…. :grin:) så kör vi Lejet denna gången.

• robrox

Medlem
    21 januari, 2008 vid 12:55

Damn flyttar ut ut lägenheten på lördag så jag kommer nog inte komma ifrån. Finns det några bra spots att stå på för bra fotovinkel vid SW ?? Piren i all ära men ni kör ju mest i botre delan av viken. Jag har funderingar på att stå på stenudden i mitten men då blir man ju asagresablöt när man vadar ut. ??

• basse

Medlem
    21 januari, 2008 vid 13:21

Är det SW kör man kanske Apelviken ändå. Är det dock hård V kan du väl köra ut på Södra Näs och gå ner till stranden någonstans och testa därifrån. Annars är det väl Piren som gäller. BLir ju rätt långt från bumlingen man kör….

Om du inte menar att du skall stå på svartskär dårå 😀

• robrox

Medlem
    21 januari, 2008 vid 13:31

Hahahaha ja det hade ju varit något. Ne piren är jäkligt smidig att fota ifrån. Men apel e med bra, skulle vilja testa några av spotsen i götet eller halmstad nån dag.

• ola-h

Medlem
    21 januari, 2008 vid 20:51

Kopierade ut lite fler bilder på Gurra till herrn själv och passar på att lägga upp även dem under några dagar om någon vill se lite fler bilder från dagen i fråga.

http://ncm.gu.se/media/ola/Gurra/

• robrox

Medlem
    22 januari, 2008 vid 07:16

Fan Ola alltid lika knäckande att se bilderna från din Canon 🙁 men alltid lika glad blir man oxå 🙂 damn snygga, jag ska nog köpa en D300 men det blir nog inte för en tills nästa år så ett år till med min D50 lär det bli. sen blir det 2 kamerahus det blir super då kan jag ha mitt 50mm f1,8 på stranden för closeups och tele för havet 🙂

• ola-h

Medlem
    22 januari, 2008 vid 20:18

En hel del ligger nog också i efterbehandlingen. INte för jag är någon expert på det, men det hjälper ju att pilla lite på bilderna i alla fall. Men det tycker jag det ser ut som du har koll på.

Nu råkar ju jag har bra prylar, men det som betyder mest är tiden man fotar, bra seglare, samt att man planerar det hela lite och ser till att få lite “intressant framing”. Själv är jag inte särskilt bra på något av detta (förutom att man ibland har tillgång till bra seglare).

• bopung

Medlem
    23 januari, 2008 vid 20:05

bra vinterbilder

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då var bilderna från apel klara :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.