Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Då vet man att man fått köra…
-
Då vet man att man fått köra…
Publicerad av frippe75 på 8 februari, 2005 vid 11:45Satt och kolla på Olandersson’s Sydafrika resa… Grymt avundsjuk…
Hittade en bild på någons händer och kom ihåg att jag tagit en liknande bild under säsongen…
Kärring händer som man har ….
Här är mina ialla fall…. Andra som har sköna bilder på surfskador eller liknander???
liveborn svarade 19 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Ser att det är fler som surfar med förlovningsringen…. (eller om det där guldfärgade är en mini-gps som ingen annan har). Själv har jag insett att det är läge att sluta med det, såg en fingerskada som blev rätt knepig då ringen fick klippas upp. Helt grymt vad det svullnade.
Kruxet är att komma ihåg att ta av den… (jag gör det ju bara på krogen i vanlig fall, ah! Och där har ni dagens lögn)
Skavsår På!
-
Jepp Masse, kruxet är att komma ihåg det. Då hjälper det inte att jag har gifteringen på höger hand (enl norsk tradition)- det hjälper bara på krogen
-
flickvännens händer efter en vecka i varmt vatten. Det röda är någon jodlösning och det vita är uttorkande antibakteriellt pulver.
Mina såg inte mycket bättre ut. andra veckan krävde motivation varje gång man skulle ut i vattnet!
/P
-
Fan det är ju A och O att ta hand om händerna när man är utomlands där det är mycket surf/salt/sand/sol, i tarifa i somras var det handkräm, rakhyvel och fil nästan varje kväll!
-
Haha, övning amfibie (?) är inte att leka med. Har själv ett par bilder från gamle Rindö…här kommer en…
-
Hehe sådana där skavsår i skrevet var det många på vårt baskerprov som fick också, speciellt om det var vått ute. Själv så använde jag mig av cykelbyxor vid långmarcher för att undvika friktion där. Funkar hur bra som helst.
-
jo såna där känner man igen!,nja,där såg dom nog ännu värre ut ,tror fotot är från när vi va i skottland
Logga in för att svara.