Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då vet man att man fått köra…

• Då vet man att man fått köra…

Publicerad av frippe75 på 8 februari, 2005 vid 11:45

Satt och kolla på Olandersson’s Sydafrika resa… Grymt avundsjuk…

Hittade en bild på någons händer och kom ihåg att jag tagit en liknande bild under säsongen…

Kärring händer som man har ….

Här är mina ialla fall…. Andra som har sköna bilder på surfskador eller liknander???

liveborn svarade 19 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • surfslusken

Medlem
    8 februari, 2005 vid 11:54

Som sagts tidigare Frippe:

Du e ju helt shlut!

• dr-masse

Medlem
    8 februari, 2005 vid 12:06

Ser att det är fler som surfar med förlovningsringen…. (eller om det där guldfärgade är en mini-gps som ingen annan har). Själv har jag insett att det är läge att sluta med det, såg en fingerskada som blev rätt knepig då ringen fick klippas upp. Helt grymt vad det svullnade.

Kruxet är att komma ihåg att ta av den… (jag gör det ju bara på krogen i vanlig fall, ah! Och där har ni dagens lögn)

Skavsår På!

• vinta_kestrel

Medlem
    8 februari, 2005 vid 12:17

Jepp Masse, kruxet är att komma ihåg det. Då hjälper det inte att jag har gifteringen på höger hand (enl norsk tradition)- det hjälper bara på krogen wink.gif

• xavier

Medlem
    8 februari, 2005 vid 16:56

flickvännens händer efter en vecka i varmt vatten. Det röda är någon jodlösning och det vita är uttorkande antibakteriellt pulver.

138_3871_small.jpg

Mina såg inte mycket bättre ut. andra veckan krävde motivation varje gång man skulle ut i vattnet!

/P

• manno

Medlem
    8 februari, 2005 vid 17:13

Fan det är ju A och O att ta hand om händerna när man är utomlands där det är mycket surf/salt/sand/sol, i tarifa i somras var det handkräm, rakhyvel och fil nästan varje kväll!

• liveborn

Medlem
    8 februari, 2005 vid 17:33

Måste bara bidra med dessa mysiga fötter

• flash

Medlem
    8 februari, 2005 vid 21:27

Fy faan, sådana inlägg borde komma med varningstext…. crazy.gif

• tropic

Medlem
    9 februari, 2005 vid 11:10

Haha, övning amfibie (?) är inte att leka med. Har själv ett par bilder från gamle Rindö…här kommer en… crazy.gif

• tropic

Medlem
    9 februari, 2005 vid 11:12

hmm

• nordgren

Medlem
    9 februari, 2005 vid 15:13

Hehe sådana där skavsår i skrevet var det många på vårt baskerprov som fick också, speciellt om det var vått ute. Själv så använde jag mig av cykelbyxor vid långmarcher för att undvika friktion där. Funkar hur bra som helst.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 februari, 2005 vid 15:39

fyfan va kinky ta bort innan jag kräks..

• liveborn

Medlem
    9 februari, 2005 vid 17:05

jo såna där känner man igen!,nja,där såg dom nog ännu värre ut crazy.gif,tror fotot är från när vi va i skottland

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Då vet man att man fått köra…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.