Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dacronsegel2004 -Det ultimata hånet?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2003 vid 20:49

Nej! Detta är inte coolt. Däremot är det vindsurfingens baksida. Det här är det minsta vi vill ha. Lite mer renodlad ren design lockar nya människor. Gamla sletna rosa/neonorange/neongröna färger är skrämmade och det enda folk tänker på när de ser sådant är sin gamla pråm bakom skjulet.

• eriksson

Medlem
    15 maj, 2003 vid 21:04

Usha!! … gillar inte alls såna segel!…

• anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2003 vid 06:20

De är ju grymt snygga. Lite chickt 80-tal. JAg ser fram emot att prova ett.

• dude

Medlem
    16 maj, 2003 vid 12:39

Jag tycker dacronkänslan ger en riktigt härlig känsla, ja lite av den som fanns i vindsurfingen på dess storhetstid åttitalet. Det har ju faktiskt vart lite för mycket av ren utrustningshype för länge. >Så som jag ser det så byttes åttiotalets sköna känsla men låga prestanda mot ren utrustningshype i funboardens strävan efter planing och manöverbarhet. Nu är vindsurfingutrustningens funktion så pass befäst att marknadsaktörerna kan ge oss mer hållbarhet, variation och … känsla. Känslan hållar på att få fäste i sporten och vindsurfing kanske till och med håller på att bli populistiskt igen.

/Niklas

• anonym-anvandare

Medlem
    1 juni, 2003 vid 15:39

Vilken färgkombination skulle du ha?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dacronsegel2004 -Det ultimata hånet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.