-
dagbok+bilder sydafrika
Nu har jag uppdaterat sidan med lite goa bilder från senaste dagarnas segling varav igår på Platboom och Witsand.
Kör hårt hemma.
sebbe
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › dagbok+bilder sydafrika
Nu har jag uppdaterat sidan med lite goa bilder från senaste dagarnas segling varav igår på Platboom och Witsand.
Kör hårt hemma.
sebbe
[IMG]http://bastadsurfskola.se/custom/sebbecrash3.JPG[/IMG]
Ha ha, den kändes va…
har en canon 400D och sigma objektiv 135-400mm.
har fått lite tips här på konfen på hur jag ska justera den och det känns som bilderna börjar bli bättre.
se dagens bild från Platboom!
Det ser riktigt najs ut Sebbe, njut av tiden Ni har kvar…hemma är det bara blött och mörkt.Hälsa Therese och barnen..
Angelica häsar. /Love
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › dagbok+bilder sydafrika
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.