Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagens bild…

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    15 februari, 2004 vid 16:22

men lägg ner nu ditt elefantöra!

Jag mena la inget negativt någonstans i något inlägg här riktat mot han som slängde upp bilderna “KOA”, vart finner du frågan om attityd?

Jag var bara mera nyfiken på om han hade några bilder tagna på dem själva, tyckte det kunde vart extra ball o se dem i action..om du förstår vad jag menar?

Att ex, Kauli o Robby lägger av ett hopp på 13m e vardag för dem gubbarna..personligen tycker jag att alla svenska bilder, varesej det e mycket action eller inte..så tycker jag det e mycket tuffigare.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2004 vid 18:25

Word cool.gif
    /Smurff

• smurff

Medlem
    15 februari, 2004 vid 18:29

Ja som när du kör din minidans vid bilen i den där videon från apelviken som du la ut för nån vecka sen. Grymt skön snutt grin.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    15 februari, 2004 vid 18:42

thanx man!..one of my best grin.gif

• mag

Medlem
    15 februari, 2004 vid 20:51

Vem är seglaren på den sista bilden, i bottensvängen?
    Har vi riktig tur så kanske det är en svensk?!
    /Magnus

• levieux

Medlem
    15 februari, 2004 vid 21:37

Svar till:

Har vi riktig tur så kanske det är en svensk?!

[/ QUOTE ]

I värsta fall får man ge honom ett tillfälligt svenskt medborgarskap så att alla får njuta bilden wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2004 vid 21:48

Hej alla glada, positiva och ödmjuka människor. Vill bara ge Calle en eloge för att han orkar göra det många andra är för lata för (inklusive jag själv). Varför negga Calle när han lägger ut finfina bilder från Lanes och Hookipa igår? Dessutom är det djävligt sällsynt med 10 m+ höga arials (ej att blanda ihop med vanliga höga hopp). Ni får en purfärsk på bild – dissa inte det.

Svenskar på bild: Alla är kanske inte lika kåta på att lägga ut bilder på sig själva? Jag är väl latare än famekåt men jag har emailat Calle en färsk bild på mig härifrån (skakigt handhållet videoklipp). Jag är nämligen så pass kass på att logga in att jag inte ens kan lägga ut bilder här…

Peace nu alla attitydgubbar. Låt oss ha kul tillsammans. Det man inte gillar MÅSTE man inte kommentera – tänk positivt, sprid värme!

Jesper B

PS: Nu ska jag pysa till Lanes och Hookipa och kolla om det är lika fint som igår.

• imported_borje

Medlem
    15 februari, 2004 vid 22:14

Det är kanske vinter tristessen som gör att vi har taggarna utåt smile.gif

Häng löst där borta i värmen.

• koa

Medlem
    16 februari, 2004 vid 05:28

Aloha alla glada svenskar,
    Här kommer en bild på Jesper B på Maui häromdagen.
    Annars var det fint på Kanaha idag igen med 4,7 och 5,3 ordentlig sideoff från vänster.

Calle N

• zoolander

Medlem
    16 februari, 2004 vid 06:46

känsliga idag? kommer mensen snart???? grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2004 vid 07:19

Tjenare!!
    Man längtar ju lite mer ditt över när Calle lägger in dessa bilder. Men om två veckor vid den här tiden så har man förhoppningsvis varit ute och provat på!!
    Tack igen för bilderna Calle!!

/Honken

• lars_k

Medlem
    16 februari, 2004 vid 07:50

Äntligen!!! Fan va gött =)

• ola-h

Medlem
    16 februari, 2004 vid 08:22

Jag tror det är Robby Seeger även på denna bild.

• mag

Medlem
    16 februari, 2004 vid 08:50

Cool bottensväng Jesper! Go go go
    Bra tryck och höjd på den vågen, dryg mast ser det ut som.
    /Magnus

• poppo

Medlem
    16 februari, 2004 vid 09:13

Strålande!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagens bild…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.