Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagens I-Lands problem (iallafall torsdag-fredag)

• Dagens I-Lands problem (iallafall torsdag-fredag)

Publicerad av pure på 24 oktober, 2006 vid 19:38

Fredag ser sjukt bra ut .. har inte sett nått liknande på det året jag surfat o jag kollar alla prognoser varje dag (precis som man ska för att få sina klappar 🙂 ). Problemet är att jag har en 125 liters bräda och 5.3 som minsta segel (kan kanske låna ett 4.7) (väger 75kg)

1. Är det bättre att begära ledigt på torsdag istället för fredag
    med den utrustningen.
    2. Surfar i helgasjön mitt i skogen.. kanske några lösa träd sen
    gudrun var på besök…

Hursomhelst.. vill ju gärna surfa på fredag men vill inte riskera att bli stående
    och titta (eller få en stock i huvvet) om jag tagit ledigt.. vad rekomenderas, torsdag eller fredag?

alex_ svarade 18 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • a90

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 20:34

För att undvika att begå misstaget med att välja 1 dag, och sen upptäcka att man valde fel, så rekomenderar jag dig helt klart att göra långhelg från och med Torsdagen.

Det blir nog några helt OK repor under denna helg även i Helgasjön……:cool2:

• stewen

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 21:06

Panik köp en 4.0:a och haka på till kusten på fredag!
    Helvete vad det kommer bli grymt=D

• alex_

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 21:08
    A90 wrote:
    För att undvika att begå misstaget med att välja 1 dag, och sen upptäcka att man valde fel, så rekomenderar jag dig helt klart att göra långhelg från och med Torsdagen.

Det blir nog några helt OK repor under denna helg även i Helgasjön……:cool2:
    Det värsta som kan hända är ju att du är LITE överriggad, men det brukar jag vara, lev med det 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagens I-Lands problem (iallafall torsdag-fredag)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.