Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dagens vilda apel kite på hög nivå bilder

• Dagens vilda apel kite på hög nivå bilder

Publicerad av robrox på 28 februari, 2008 vid 20:27

Idag var det helt sjukt bra väder för fetkite….. NOT
    Men en bild och en fin solnedgång iaf. Fan jag diggar att ni e så jäkla drivna att ni stod och väntade på vind.. .blåste det 4 m/s när jag drog ?? 🙂

Förlåt att jag inte kunde/kan era namn fan ni som var där 3 st skriv här så jag kan hälsa nästa gång. Jag tror en av er var Bonden iaf kan ju ha fel har ju haft det förut förlåt Sourra det var verkligen inte meningen.

blackadder svarade 17 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • haze

Medlem
    28 februari, 2008 vid 20:31

Sourra är förmodligen bara glad iaf.. Har sett han faceplanta förrut…..

• blackadder

Medlem
    28 februari, 2008 vid 21:04

@RobRox 448154 wrote:

Idag var det helt sjukt bra väder för fetkite….. NOT
    Men en bild och en fin solnedgång iaf. Fan jag diggar att ni e så jäkla drivna att ni stod och väntade på vind.. .blåste det 4 m/s när jag drog ?? 🙂

Förlåt att jag inte kunde/kan era namn fan ni som var där 3 st skriv här så jag kan hälsa nästa gång. Jag tror en av er var Bonden iaf kan ju ha fel har ju haft det förut förlåt Sourra det var verkligen inte meningen.

Hahaha… Ja den fule fan längst upp det e Mr Svarte Orm (Ulrik) (det syns ju nästan på bilden). Det var för övrigt kvabbso (den fege fan som inte hoppade i) som kom på det öknamnet när jag bar en dress inte helt olik den på bilden. Den tredje gringon var debkåusf.

• robrox

Medlem
    29 februari, 2008 vid 05:32

Ahhh tackar tackar kommer säkert att glömma det igen men jag ska försöka iaf får hänga lite mer med er så ska det nog gå bra. 🙂

Ja fan va ful eller smart han var som skickade i er innan han själv bestämde sig 🙂

PZ Robert

• kvabbso

Medlem
    29 februari, 2008 vid 09:32

sånnt lär man sig med åldern. Dom pöjkarna kan gött väta ner sig.

• blackadder

Medlem
    29 februari, 2008 vid 09:50

@kvabbso 448249 wrote:

sånnt lär man sig med åldern. Dom pöjkarna kan gött väta ner sig.

Jojo. Om man lär sig det med åldern så borde du ju aldrig göra såna misstag, så jävla gammel som du e!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA