Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Dagordning och plats 4/12
-
Du är ju en sån där modern man, kan du inte sända med mobilen på något säät?
-
haha, vad oväntat. de e ju typ lag på att gå dit. va dock bara nere en snabb sväng nu precis. men det va ju för att inkassera en jättekebab med multimycket vitlökssås på, från bomb. bättre bakiskur får man leta efter.
-
Veckans mat tips: Gorgonzola pizza med en stänk tabasco, givetvis bombs, nu när ägaren( original ägaren) är tillbaka från Usa!
P.s Jag har löpande konto där d.s -
nä fy för helvete, de e ju en sån som bara går rätt genom kroppen. får ju sitta å bomba sönder porslinet i två timmar efter en sån laddning. man får nog en ganska tilltagen O-ring dessutom.
-
inte bengt dock.. men i din ringa ålder så har du ju så klart inte tryckt i dig lika många pizzor som jag och bengt har.. jag har ju dock inte tryckt i mig lika mång som bengt, det e bara rambo man som har gjort det..
-
Men så flyger han högst också har lite pizza muskler att trycka emot med.
-
Alla som kommer den 4/12, kommer att få en utförlig vägbeskrivning till pizzabomb! Stället som smäller högst!
Angående mängden pizza genom åren börja den likna ett mindre lands BNP! -
Svar till:
Alla som kommer den 4/12, kommer att få en utförlig vägbeskrivning till pizzabomb! Stället som smäller högst!
Angående mängden pizza genom åren börja den likna ett mindre lands BNP![/ QUOTE ]
hahahahahahahaha!
Logga in för att svara.