Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Dags att ge sig av! (KITE abstinens)

• Dags att ge sig av! (KITE abstinens)

Publicerad av anonym-anvandare på 5 december, 2003 vid 13:44

Jag kom hem ifrån Portugal för ca 6 veckor sedan och vill ändå bort igen, kollade i en kite tidning igår och fick gåshud, detta trots att jag var i Portugal i över en månad och surfa.
    Är det någon mer än jag som har tröttnat på att sitta i kalla Sverige och frysa häcken av sig?
    Jag hade tänkt mig lite “ljusterapi” i Sotavento, Cabarete eller liknande, är dock öppen för förslag.
    2v runt jul,nyår. (jobbar som lärare så jag har äver februari,påsklov)
    Det är lite trist samt onödig dyrt att åka själv.
    Är det några mer som funderar lite i samma banor så vore det kul att höras vid.

M.W.H Martin (W=varma&vindiga)

mackan svarade 20 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • mackan

Medlem
    5 december, 2003 vid 20:25

tips: åk inte till sotavento, sjukt byigt. vid nordlig vind (vanligaste riktningen) kommer vinden över ett berg som ligger precis vid stranden..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Dags att ge sig av! (KITE abstinens)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.