Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dags att sätta windguru som home på din webläsare.

• Dags att sätta windguru som home på din webläsare.

Publicerad av Anonym på 29 mars, 2004 vid 11:22

.. för nu har säsongen börjat på allvar 🙂
    Vi var ett gäng som var nere i Åsa(rågelund) i lördags och körde. Efter två timmars surf så fanns det ingen känsel i händer och fötter men man klarar sig ganska bra i två timmar med en 4mm/3mm våtdräkt, 4mm skor och 2mm öppna vantar..

Nästa gång det blåser bra hoppas vi på att se er som brukar vara där nere vid Åsa och köra.. 🙂

// Henrik

Svenska akademiens ordlista:
    BPMPH [Bepeämpehå’] s. BabyPitt Med PansarHud, Något man vanligen får efter ungefär två timmar i tre-gradigt vatten.

Anonym svarade 20 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • chili_con_arne

Medlem
    29 mars, 2004 vid 11:30

PPPP PyttePenis PansarPung

• falk__enberg

Medlem
    29 mars, 2004 vid 11:33

GGGGGGGGG (vanligt ljud när förmågan att tala har slutat pga kylan) grin.gif

• pepa

Medlem
    29 mars, 2004 vid 12:18

Hahaha! Det var snart tre år sedan säsongen började Honk…

• pet

Medlem
    29 mars, 2004 vid 12:32

Peps, kan bara svara med ett gäng svordomar.
    Honk, att din babypenis utvecklar pansarhud kan åxå bero på att du använder sittsele.
    Gött med blåsa i Åsa i lördags iaf. Fler sådana dagar!!! fast med sol.

• fred

Medlem
    29 mars, 2004 vid 12:44

Mmmm! grin.gif

Humor-kam.. Jäsp!.. Angry Andersson hade en.

Och du Honk! Han den tina till kvällen?eller tyckte hon den va lite kylig? grin.gif smirk.gif

Pansar hud är lite kaxigt! cool.gif Tänk på att ryckte sprids snabbt…
    Sköt om dig ”RIDDAREN” grin.gif

• ozzcarr

Medlem
    29 mars, 2004 vid 14:51

Svar till:

PPPP PyttePenis PansarPung

[/ QUOTE ]

Här säget vi mp mpp, ligger skönt i munnen;)

mini pitt med pansar pung!

• pepa

Medlem
    29 mars, 2004 vid 15:06

Nu fattar jag varför jag inte är hemma.

• Anonym

Gäst
    31 mars, 2004 vid 08:43

den är inte tjock men den är kort ivarjefall!

Peps: Nästa gång vi tar pendeln från gbg till kungsbacka skall jag göra tusen nålar och pickdöden på dig tills du säger förlåt.. grrrrr

Jag åker ivf till alperna och åker bräda över påsk.. då skall jag sätta en ”switch stance blind side rodeo flip stoney baloney med gamnacke”.. så det så! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dags att sätta windguru som home på din webläsare.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.