Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Dags att starta säsongen!

• Dags att starta säsongen!

Publicerad av marvoging på 14 mars, 2014 vid 12:09

Halloj allesammans. Nu börjar det bli varmare i luften och vindarna är på ingång under helgen. Min vana trogen ställer jag frågan om någon ska ut imorgon lördag och kan avvara en plats i bilen till en ensam själ? Bulle och bensinpengar finns självklart som tack 🙂

Jag bor i Gbg och kan röra mig runt i stan med omnejd för upplockning!

marvoging svarade 10 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • guur86

Medlem
    21 mars, 2014 vid 11:30

Imorn kanske TT kan vara ett alternativ?

• marvoging

Medlem
    21 mars, 2014 vid 16:50

TT kan helt klart vara ett fint alternativ imorgon. Ser ju ut att ligga syd med en liten vridning mot SO, men det klarar kanske TT? Har bara kört där på rak sydlig tidigare. När har du tänkt dig att åka ut isåfall? Jag tror det är du som skrev på Surfses nyss och jag har svarat där med isåfall. Jag ska nämligen iväg på eftermiddagen imorrn och det hade vart trevligt med en liten tur ut innan. Har du möjlighet till bil?

• guur86

Medlem
    21 mars, 2014 vid 18:02

Japp jag använder surfses också. Tror du och jag skulle surfa en gång i höstas men det regnade och så var flickvännens familj här så jag ville göra gott intryck. Jag är medlem i sunfleet så tar nog en sådan hyrbil – lite dyrare än annars men väldigt billigt istället för att äga en bil..
    Angående so på tt ska det nog funka, har bara varit där en gång och då tror jag det var just so. Tänker mig att åka på förmiddagen kanske vid 11 då.

• marvoging

Medlem
    21 mars, 2014 vid 19:05

@Guur86 721855 wrote:

Japp jag använder surfses också. Tror du och jag skulle surfa en gång i höstas men det regnade och så var flickvännens familj här så jag ville göra gott intryck. Jag är medlem i sunfleet så tar nog en sådan hyrbil – lite dyrare än annars men väldigt billigt istället för att äga en bil..
    Angående so på tt ska det nog funka, har bara varit där en gång och då tror jag det var just so. Tänker mig att åka på förmiddagen kanske vid 11 då.

Jag känner igen att det vi pratat om det tidigare ja och att det var något med hennes familj på besök. Jag är en mästare på att vela, men 11 tror jag blir väldigt tight för mig. Jag ska nämligen åka bort runt 16.00 och då blir det inte så mycket tid på vattnet. Plus att jag måste fixa valpvakt då tjejen jobbar imorrn! Så kanske måste ta en funderare på om jag ens kommer loss.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Dags att starta säsongen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.