Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dags för Dalarö fredag och lördag ?
-
Dags för Dalarö fredag och lördag ?
Publicerad av bjornen på 30 januari, 2008 vid 09:01Någon som funderar på att segla fredag och lördag ? Jag kanske kan ta ledigt fredag efter 11.
//Björn
argulander svarade 16 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Istället för att avundsjukt sitta och läsa alla rapporter om vintersurf och tänka, det är för kallt, funderar jag på att göra slag i saken och sticka ut på lördag och testa. Håller temperaturen sig några grader över noll och det inte regnar så kanske jag kör på lördag.
-
Västkusten, Torö eller Dalarö?
Surf, helt klart!
Var?
Mja vi får se…. -
Jag är inställd på fredag i första hand. Siktar på att vara på Dalarö vid 9-tiden.
Filip
-
Det kanske är dax att börja segla på det nya året! Jag är sugen, måste dock köpa ny våtdräkt först. Blir lördag för mig om jag kommer ut.
/Niklas Ribbing
-
Det blir nog inte fredag för min del, eftersom min dotter är sjuk. Kanske lördag om prognosen står sig.
Hej Nicke förresten!
Jag hörde genom Tomas att du windsurfar mycket nu för tiden. Kul, vi kanske ses.
Filip Lundquist
-
Min dotter är frisk igen, så det kan bli segling både på fredag och lördag!
Björn, kommer du på fredag?
Själv kommer jag vara där vid 9-10 tiden.
Filip
-
Satsar på att köra Dalarö fredag fån ca lunch – jobbar på att komma loss från jobbet i tid. Lördag innebär vrid mot väst vilket inte är bra för Dalarö – Brevik kanske. Någon annan i samma funderingar.
Torö känns kallt…vågar man
-
@MacA 441912 wrote:
Satsar på att köra Dalarö fredag fån ca lunch – jobbar på att komma loss från jobbet i tid. Lördag innebär vrid mot väst vilket inte är bra för Dalarö – Brevik kanske. Någon annan i samma funderingar.
Torö känns kallt…vågar man
Tjena, jag ska också se om jag kommer ifrån så jag kan segla från 11-12 tiden. Skicka ett PM när du drar om du har möjlighet.
//Björn
-
Hej, jobbar på fredag, men drar nog till Dalarö på lördag fm om prognosen håller, Windguru ser ju bra ut just nu.
Klas
-
Kommer nog en sväng imorrn
Får se om jag kommer loss hyffsat tidigt:)
-
Jag drar till dalarö strax, beräknar att vara där vid 13. Det går att nå mig på 0736882049 om någon vill ha rapport.
//Björn
-
Blev ju riktigt bra idag – har fått mersmak – dyker upp i morgon tidig fm.
Prognosen är uppskruvad SV och vridet mot V tycks komma först på em. Kan bli en kanondag ;o)
/André -
@MacA 442130 wrote:
Blev ju riktigt bra idag – har fått mersmak – dyker upp i morgon tidig fm.
Prognosen är uppskruvad SV och vridet mot V tycks komma först på em. Kan bli en kanondag ;o)
/AndréHärligt att höra, jag åker dit så att jag kan vara på vattnet mellan 9-10. Syns där 🙂
//Björn
-
Jag dyker upp vid 10-tiden. får försöka ta av fenskyddet så att man kan plana och svänga lite lättare…
-
Jag står över imorgon, måste fixa saker i lägenheten. Jag får glädja mig åt de fyra timmarna idag!
Filip
Logga in för att svara.