Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Dags för ett
-
Det är någon djävla fucking nörd som startat en kärringliknande tråd med nåt satans ämne kärlek……sover han i rosa lakan också?
Nä, vissa personer här på konfen borde man kunna göra retroaktiv abort på!
-
Håller med någon tidigare talare här om att ha GPS-koordinater som ort är ju bara så fjolligt det kan bli. MES!!!!
-
@SWE 496 424732 wrote:
Jo det kanske behövs för att få ordning på det där ansiktet. Du har inte funderat på att göra en FACE OFF??
Skulle hjälpa något oerhört….Och du skulle behöva hyvlas av rejält från midjan upp till hakan för att bli någorlunda normal igen!
För under midjan finns det väl inget att ta av……bara skinn o ben! -
@SWE 496 424731 wrote:
Håller med någon tidigare talare här om att ha GPS-koordinater som ort är ju bara så fjolligt det kan bli. MES!!!!
Hörru, har du lekt klart med fjärrkontrollen nu? För det är tydligen det ni roar er med på Stureplan. Nästa gång tycker jag att du kan stoppa upp den på dig själv!
-
Dags att liva upp den här hat/diss tråden igen tycker jag…
Avskyr snön som föll igår natt. Vill inte ha den ännu iaf. Det måste ju bara vara sillstryparnas fel.
Jag menar de har ju en del tunga industrier där nere som bara måste ha bidragit till klimatförändringarna..Förbannade sillstrypare där Jester är en av de som står ut mest..
-
Snö? Vilken j-vla snö? Bor du i norrland får du skylla dig själv!
-
Oregistrerad
Gäst3 november, 2007 vid 22:07@SWE 496 424132 wrote:
God Damn vilken skön tråd…..Jag säger bara så här…Ner med både vågfjollor och speedjunkies. Riktig vindsurfing stavas FORMULA, era förbannade dönickar.
taskig med balansen?
jag har ett tips, prova med kölbåt när du ändå är igång eller varför inte ta en kryssning med vikingline.. -
@Oregistrerad 426428 wrote:
taskig med balansen?
jag har ett tips, prova med kölbåt när du ändå är igång eller varför inte ta en kryssning med vikingline..Oreggade dissare betackar vi oss för. Du är väl antagligen e sån där haschplankesnurrare både sommar och vinter som inte vågar stå för sina dissar och påhopp;).
-
Oregistrerad
Gäst3 november, 2007 vid 22:32@SWE 496 426431 wrote:
Oreggade dissare betackar vi oss för. Du är väl antagligen e sån där haschplankesnurrare både sommar och vinter som inte vågar stå för sina dissar och påhopp;).
bara därför tänker jag inte logga in mig!!! nörd..
och du vet säkert inte vad det är för skilnaden mellan hasch och en planka…/jan
Logga in för att svara.