Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Dags för ett
-
@Oregistrerad 426434 wrote:
bara därför tänker jag inte logga in mig!!! nörd..
och du vet säkert inte vad det är för skilnaden mellan hasch och en planka…/jan
Jan. Hasch är en drog och en planka är en träbit utsågad ur en trädstam.
Jag kan stava det kan inte du;). skilnaden??? -
Inte faen kommer jag från Fjollträsk iaf…
Och BliBlöt: Verkar locka dig lite iaf…
-
Väntar bara på att hela j…la Kungsbackafjorden ink TT skall frysa till is så jag kan åka skridskor där igen. De e platt de
-
@getwet 424765 wrote:
Hörru, har du lekt klart med fjärrkontrollen nu? För det är tydligen det ni roar er med på Stureplan. Nästa gång tycker jag att du kan stoppa upp den på dig själv!
Jajaja..Jag har iaf en fjärkontroll till min tv. Du använder väl högaffeln när du ska byta kanal och inte orkar resa dig från höbalen du har till soffa.
En traaaktor,,,,,,en traktor till… -
Dags att liva upp den här tråden nu så att man garanterat inte får påhälsning av tomten;).
-
@SWE 496 432426 wrote:
Dags att liva upp den här tråden nu så att man garanterat inte får påhälsning av tomten;).
äh, håll käften
-
Detsamma din lilla rockabilly…Faaaaaan vad skönt det skulle vara att slippa höra dig gapa från scen varenda jävla kristiflygare nere på haga;)
-
Då skall du inte kika på julkalendern i morron, Oh du elake motordödare
-
@SWE 496 432464 wrote:
Detsamma din lilla rockabilly…Faaaaaan vad skönt det skulle vara att slippa höra dig gapa från scen varenda jävla kristiflygare nere på haga;)
Håller med, nästa år är det din tur. Jag kan ge några snabblektioner i triangel! Förresten så är jag tveksam till om du nånsin har hört nåt ljud från scenen. Du brukar väl vara upptagen med andra aktiviteter, tex tornpippning, motordödande mm???? 🙂
Logga in för att svara.