Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Dags för ett
-
BRAKSKIT kan du vara själv…..
Tror fan att en kiteare skulle segla fortare än dig, även om han aldrig har stått på en vindsurfingbräda……. -
jan00
Gäst11 december, 2007 vid 19:49@flensted 433111 wrote:
Du såklart:mad:
Ja i så fall. Rätt åt er…
Jag drar till något bättre…:cool2: -
Dags att kicka igång storgrälet igen;)
Naishseglare….Håll er på stranden i sommar..Ni blir bara ledsna när ni blir omseglade gång på gång av oss med nya fina vita och svarta 3D-segel från Challenger. -
@SWE 496 530076 wrote:
Dags att kicka igång storgrälet igen;)
Naishseglare….Håll er på stranden i sommar..Ni blir bara ledsna när ni blir omseglade gång på gång av oss med nya fina vita och svarta 3D-segel från Challenger.Svart färg finns inte, med andra ord finns inte heller dina segel…….Men svarta pengar ser du väl dagligen.
-
@getwet 530155 wrote:
Svart färg finns inte, med andra ord finns inte heller dina segel…….Men svarta pengar ser du väl dagligen.
Hallå, Mattias är elektriker….finns väl inga svarta pengar i byggbranschen?
-
MacTS;530158 wrote:Hallå, Mattias är elektriker….finns väl inga svarta pengar i byggbranschen?
Inte nu iallafall med rotavdraget så då gör man försäkringsbedrägeri med gamla fenor och uttjänt 42 tummare:grin:
-
Jag tror inte naishteamet kommer segla över 32 knop utanför ankdammen..:grin: och sedan hoppas jag att allas brädor kommer delaminera utom mina:wink:
-
Petter: Vilka brädor? Dom missfoster som kallas AHD är ju så fula att att dom inte ens får kallas för bräda!
Tror dock att du har rätt om Naish-teamet… 😀
-
Jester;530214 wrote:Petter: Vilka brädor? Dom missfoster som kallas AHD är ju så fula att att dom inte ens får kallas för bräda!
Tror dock att du har rätt om Naish-teamet… 😀
Jo men jag är man och bryr mig bara om formen samt hur hon fungerar när man provkör henne.. Det där med utseendet är ju bara fjolligt..
Förresten exocet är hinkplastbrädor..
-
Sedan tror jag att Daniel Borgelind tränar spinning så ofta som 10 gånger i veckan för att stimulera ett kraftigt behov av svettiga kvinnor i övre klimakterieåldern, snuskgubbe är han:grin:
-
Gamlingar i sista stadiet är vad ni är. Speedprylar är vindsurfingens rollatorer!
-
Äh.. Klä av dig naken, ta en dusch o cykla 30 mil i frostgrader… Kan ju bara vara nyttigt. Naturligtvis i minst samma fart som proffsen i tour de France.
-
Jester;530237 wrote:Äh.. Klä av dig naken, ta en dusch o cykla 30 mil i frostgrader… Kan ju bara vara nyttigt. Naturligtvis i minst samma fart som proffsen i tour de France.
Vadå Rasmus W naken..:crazy: hellre Jester naken:grin:
Logga in för att svara.