• getwet

Medlem
    11 december, 2007 vid 16:25

DJÄVLA BRAKSKIT vad trist det är nu!

• swe-496

Medlem
    11 december, 2007 vid 17:31

BRAKSKIT kan du vara själv…..
    Tror fan att en kiteare skulle segla fortare än dig, även om han aldrig har stått på en vindsurfingbräda…….

• jan00

Gäst
    11 december, 2007 vid 19:49

@flensted 433111 wrote:

Du såklart:mad:

Ja i så fall. Rätt åt er…
    Jag drar till något bättre…:cool2:

• swe-496

Medlem
    12 februari, 2009 vid 18:08

Dags att kicka igång storgrälet igen;)
    Naishseglare….Håll er på stranden i sommar..Ni blir bara ledsna när ni blir omseglade gång på gång av oss med nya fina vita och svarta 3D-segel från Challenger.

• getwet

Medlem
    13 februari, 2009 vid 07:25

@SWE 496 530076 wrote:

Dags att kicka igång storgrälet igen;)
    Naishseglare….Håll er på stranden i sommar..Ni blir bara ledsna när ni blir omseglade gång på gång av oss med nya fina vita och svarta 3D-segel från Challenger.

Svart färg finns inte, med andra ord finns inte heller dina segel…….Men svarta pengar ser du väl dagligen.

• imported_macts

Medlem
    13 februari, 2009 vid 07:46

@getwet 530155 wrote:

Svart färg finns inte, med andra ord finns inte heller dina segel…….Men svarta pengar ser du väl dagligen.

Hallå, Mattias är elektriker….finns väl inga svarta pengar i byggbranschen?

• p-malmkvist

Medlem
    13 februari, 2009 vid 12:58
    MacTS;530158 wrote:
    Hallå, Mattias är elektriker….finns väl inga svarta pengar i byggbranschen?

Inte nu iallafall med rotavdraget så då gör man försäkringsbedrägeri med gamla fenor och uttjänt 42 tummare:grin:

• p-malmkvist

Medlem
    13 februari, 2009 vid 13:05

Jag tror inte naishteamet kommer segla över 32 knop utanför ankdammen..:grin: och sedan hoppas jag att allas brädor kommer delaminera utom mina:wink:

• jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 13:14

Petter: Vilka brädor? Dom missfoster som kallas AHD är ju så fula att att dom inte ens får kallas för bräda!

Tror dock att du har rätt om Naish-teamet… 😀

• p-malmkvist

Medlem
    13 februari, 2009 vid 13:19
    Jester;530214 wrote:
    Petter: Vilka brädor? Dom missfoster som kallas AHD är ju så fula att att dom inte ens får kallas för bräda!

Tror dock att du har rätt om Naish-teamet… 😀

Jo men jag är man och bryr mig bara om formen samt hur hon fungerar när man provkör henne.. Det där med utseendet är ju bara fjolligt..

Förresten exocet är hinkplastbrädor..

• jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 13:25

Ja, Exocet sux! Nån som vill köpa skiten?

• p-malmkvist

Medlem
    13 februari, 2009 vid 13:26

Sedan tror jag att Daniel Borgelind tränar spinning så ofta som 10 gånger i veckan för att stimulera ett kraftigt behov av svettiga kvinnor i övre klimakterieåldern, snuskgubbe är han:grin:

• rasmus_w

Medlem
    13 februari, 2009 vid 15:30

Gamlingar i sista stadiet är vad ni är. Speedprylar är vindsurfingens rollatorer!

• jester

Medlem
    13 februari, 2009 vid 15:34

Äh.. Klä av dig naken, ta en dusch o cykla 30 mil i frostgrader… Kan ju bara vara nyttigt. Naturligtvis i minst samma fart som proffsen i tour de France.

• p-malmkvist

Medlem
    13 februari, 2009 vid 15:38
    Jester;530237 wrote:
    Äh.. Klä av dig naken, ta en dusch o cykla 30 mil i frostgrader… Kan ju bara vara nyttigt. Naturligtvis i minst samma fart som proffsen i tour de France.

Vadå Rasmus W naken..:crazy: hellre Jester naken:grin:

Sida 13 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.