Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Dags för ett
-
@Jester 530237 wrote:
Äh.. Klä av dig naken, ta en dusch o cykla 30 mil i frostgrader… Kan ju bara vara nyttigt. Naturligtvis i minst samma fart som proffsen i tour de France.
Jag är inte senil än, jag glömmer inte kläderna hemma som ni gamla speedgubbar verkar göra.
-
@getwet 530155 wrote:
Svart färg finns inte, med andra ord finns inte heller dina segel…….Men svarta pengar ser du väl dagligen.
Ta du dina benpipor och kråkfötter och flytta till Skaune….Svart färg finns visst…Det har jag sett i verkligheten, men det är väl så när man lever i drömmarnas värld att allt obehagligt inte finns…T ex snabba Svarta och Vita segel;). Men de finns i verkligheten Micke…
-
@MacTS 530158 wrote:
Hallå, Mattias är elektriker….finns väl inga svarta pengar i byggbranschen?
Helt rätt Mac…Finns inga svarta pengar i byggbranschen, bara lite gråa;). BTW ta du dina Naishbrädor och offra dem till vindgudarna så det blir bra med vind i år, för snabbt, det kommer du aldrig att kunna segla på dem…
Offerbrädor är det enda de duger till…. -
För övrigt åker jag på mindre bräda än er löjliga vindsurfare 😉
-
Haze;530265 wrote:För övrigt åker jag på mindre bräda än er löjliga vindsurfare 😉
Nää fy fasen trodde det var öhlen som skapade illamåendet men.. Knappt värt att kommentera iaf..
-
Inte vet jag vad jag åker på men någon sådan där ”kitebräda”… För övrigt har jag införskaffat sån där utrustning från ”the darkside” inför sommaren på G-land. Tror det kallas ”sakta gående vindsurfing” Men ser ganska kul ut i bland. (en gång per år kanske) Jävlar vad dyrt per gång i såna fall…
-
getwet;530271 wrote:Vadå åker? Ni hänger ju för fan bara upp o ned och snurrar likt en karusell. Gjorde jag i lågstadiet redan på gympatimmen men växte ifrån det ganska snart.
Vadå gympatimmen.. Du kikade väl genom springan i omklädningsrummet till tjejerna redan då.. Kallas man för bliblöt och har segelnummer 69 så måste du vara lika snuskig som Surfslusken..:grin:
-
Bra där Jesper;) Det var svar på tal vill jag säga….*S*
Rasmus…bråka inte med det stora pojkarna innan du har speedat själv;)
-
Rasmus_W;530236 wrote:Gamlingar i sista stadiet är vad ni är. Speedprylar är vindsurfingens rollatorer!
Jag förstår precis hur du känner. Man skall inte bromsa i en uppförsbacke.
Logga in för att svara.