Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Dags för ett
-
På tal om stockholmare ”Dom har sån borrmaskins-dialekt, man förstår ju inte vad de säger!” -min son 4år
-
@Kapten K 530416 wrote:
På tal om stockholmare ”Dom har sån borrmaskins-dialekt, man förstår ju inte vad de säger!” -min son 4år
Nja, nu är ju jag den sista att egentligen försvara 08:or……men kanske är dumt att kasta sten i glashus?
-
Vi hade en -08 på besök, han tyckte hon lät lite gnällig!
-
@Kapten K 530421 wrote:
Vi hade en -08 på besök, han tyckte hon lät lite gnällig!
Ja det håller jag helt med om. Det är ju bara att kolla hur dom jävlarna gnäller i den här tråden……
-
@SWE 496 530464 wrote:
Nu är det sten i glashus vill jag säga… Det ska komma från en som bor i ”gnällbältet”;)
Nu har du som vanligt fel Mattias….gnällbältet är väl typ Örebro-Eskilstuna. Jag bor i Norrland……
-
Jajajajaja detaljer detaljer….Det e gnälligt i Norrland med…
Det låter iaf gnälligt när du spelar på den där gitarren…Felstämd så in i bängen. Lär dig spela för sjutton;) -
@SWE 496 530491 wrote:
Jajajajaja detaljer detaljer….Det e gnälligt i Norrland med…
Det låter iaf gnälligt när du spelar på den där gitarren…Felstämd så in i bängen. Lär dig spela för sjutton;)Nej fan, då måste jag ju öva och det orkar jag inte….
-
Masse är en jävla apa som inte fattar att hans gnälltråd håller på att bli en grältråd. Den här tråden borde ligga i vanliga forumet men naturligtvis skapades tråden av feta gubbjävlar som tror de är nåt bara för att de har en datapryttel med sig när de åker surfbräda så då hamnade den såklart här.
Gör världen en tjänst – banta!
-
Detsamma….Fetto
Såg nog vad du hade skrivit i ”Stora Klagotråden”
Logga in för att svara.