Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Dags för ett
-
Kaffepaus. Säkert. Det är väl bara slut på internettiden på Säters slutna där du säkerligen sitter.
-
”Camber vår som är i maststrumpan, helgad vare masten”
En första prognos: Gnällbälltsprofessorn skriver alldeles för långa inlägg. Och skall man var jobbig krävs mer än ”sök och ersätt” i snodda alster.
Min andra prognos: Den här tråden har bara börjat.
-
Vafalls, det var inte sök och ersätt utan ett skript som genererar klagotexter från en stor databas.
Och kom nu inte dragande med dina prognoser ingen. Dem har vi sett till leda redan.
-
GetWet: Du som är fjolla juh… Våtdräkt??? Riktiga vikingar kör utan våtdräkt…
-
-
Och vart har den där spetiga harskranken med svenskt GPS utlandsrekord tagit vägen här på konfen, han som måste ha hembiträdet med sig när det ska surfas utomlands? Laga mat, bära grejer, rigga och pyssla om….snacka om pig debatt! Jag kräks…..direkt med en borgerlig regering högg han till och skaffade avdragsgill arbetskraft i hemmet, fast i Namibia!
Det är till att utnyttja de gamla här i samhället så gott det går, dom borde verkligen gjort sitt redan och få surfa hur mycket dom vill istället för att stå till tjänst för överklassen.
-
@getwet 424027 wrote:
Och vart har den där spetiga harskranken med svenskt GPS utlandsrekord tagit vägen här på konfen, han som måste ha hembiträdet med sig när det ska surfas utomlands? Laga mat, bära grejer, rigga och pyssla om….snacka om pig debatt! Jag kräks…..direkt med en borgerlig regering högg han till och skaffade avdragsgill arbetskraft i hemmet, fast i Namibia!
Det är till att utnyttja de gamla här i samhället så gott det går, dom borde verkligen gjort sitt redan och få surfa hur mycket dom vill istället för att stå till tjänst för överklassen.
JA, typiskt överklassfasoner. Dom har ju råd med vad som helst dom där egna företagarna! Nej, mer skatt skulle dom betala!!
-
Håller med. Alla hans prylar borde målas svarta…
Och jag borde naturligtvis slippa o betala skatt helt…
-
Tycker de e löjligt att köra omkring på speed/ slalom brädor! Nä, en skåning kör ju lika fort med stor freeride å vågfena! Störtlöjligt!!!!!!!!!
-
@Alexxx 424094 wrote:
Tycker de e löjligt att köra omkring på speed/ slalom brädor! Nä, en skåning kör ju lika fort med stor freeride å vågfena! Störtlöjligt!!!!!!!!!
ge tillbaks skåne till Danmark! Kan till och med sträcka mig så långt att vi betalar en slant för att bli av med det….
-
lite ot men blir så djävla lack på windguru/vädret
för 1 timme sen va det tokrött på måndag då höstlovet börjar
o nu är det grönt igen
suck
skit sport
Logga in för att svara.