• kinetic

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 08:37

@rabbit 424440 wrote:

Man skulle kunna tro att ni var från Kristianstad hela bunten!
    (Sådär, då var det gjort. Jag har tagit till den värsta förolämpning jag känner till. Botten är nådd.)

Men va faaaaaaan!!! Snacka inte gojja om min gamla hemvist även om den nu geografiskt befinner sig fel…:grin:

• joth

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 09:37

@rabbit 424440 wrote:

En till?

Vi äter ändå inte erat jävla raps!

Våra nya beräkningar visar att det inte blir någon parkeringsplats. Det blir en ny norrländsk sydkust med hyffsad fetch ifrån Europa…

Dra åt helvete! era bortskämda jävlar!

Man skulle kunna tro att ni var från Kristianstad hela bunten!
    (Sådär, då var det gjort. Jag har tagit till den värsta förolämpning jag känner till. Botten är nådd.)

Nja, hade du sagt Eslöv så kanske jag blivit förolämpad…

• rabbit

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 09:39

@joth 424453 wrote:

Nja, hade du sagt Eslöv så kanske jag blivit förolämpad…

Har du aldrig varit i Kristianstad eller?

• kinetic

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 10:14

@rabbit 424456 wrote:

Har du aldrig varit i Kristianstad eller?

Ja ser mig kunna utläsa mellan raderna att de vackra Kristianstadsflickorna inte visade dig något som helst intresse:grin: …Dina tillkortakommanden tycker jag vi kan lämna där hän:grin:

• kapten-k

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 11:49

Finns gott om granna töser i både Kristianstad och Eslöv.
    men Eslöv e fan skam att komma ifrån
    Fast det är ju ändå bättre att komma från Eslöv än att vara uppväxt norr om hallandsåsen.
    Eller som jag brukar säj ”allt norr om eslöv e norrland”, Norr om skåne? finns där nåt förutom bävrar och isbjörnar?

• kinetic

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 12:54

@Kapten K 424474 wrote:

Finns gott om granna töser i både Kristianstad och Eslöv.
    men Eslöv e fan skam att komma ifrån
    Fast det är ju ändå bättre att komma från Eslöv än att vara uppväxt norr om hallandsåsen.
    Eller som jag brukar säj ”allt norr om eslöv e norrland”, Norr om skåne? finns där nåt förutom bävrar och isbjörnar?

Hörru ”Kapten Filling”…E de inte dags att dra upp kalsongerna ÄNNU längre?:grin:

• swe-496

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 15:36

@getwet 424318 wrote:

Det är därför vi är så djädra hårda fattar du väl ditt mök, prova själv och inte skit på tio dagar! Själv är du väl så djävla ful så morsan din grät när du föddes!

Ähhh ta din traktorjävel och dra nånstans, ploga nån jävla åker nånstans bondläpp.

• swe-496

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 15:38

@kinetic 424462 wrote:

Ja ser mig kunna utläsa mellan raderna att de vackra Kristianstadsflickorna inte visade dig något som helst intresse:grin: …Dina tillkortakommanden tycker jag vi kan lämna där hän:grin:

Fegar du ur från skäggtävlingen eller? Tror att du känner dig slagen på förhand din ruttna bilsurfare, du har väl inte ens haft brädan din i vattnet i år.
    Strandraggarjävel.

• kinetic

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 16:48

Jag??Feg?? Skulle inte tro det Herr ”Jag har så dålig balans så jag måste stå på en breeeeeed dörr”…Du bör kanske veta att jag är regerande mästare i skäggväxt… i Georgien.Till skillnad från dina tonårsfjun så växer mitt skägg ut på några ynka timmar…Så ta du o fortsätt med dina ”Lady shave” prylar så håller jag mig till de mer manliga sätten, dvs en vass kniv:grin:

• tsurf

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 17:34

@getwet 424318 wrote:

Det är därför vi är så djädra hårda fattar du väl ditt mök, prova själv och inte skit på tio dagar! Själv är du väl så djävla ful så morsan din grät när du föddes!

Jesus Kristus va Patetisk du är! Skaffa dig ett Liv.

• jgz

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 20:29

Undrar hur många riktiga speedseglare det finns….inte många.
    De flesta åker på skitprylar, riggar åt helvete fel ,står som en gammal fet kärring på brädan o tror att det går fort.
    Ta av fenskyddet för h..vete

• swe-496

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 03:05

@JGZ 424567 wrote:

Undrar hur många riktiga speedseglare det finns….inte många.
    De flesta åker på skitprylar, riggar åt helvete fel ,står som en gammal fet kärring på brädan o tror att det går fort.
    Ta av fenskyddet för h..vete

Och vart fick du luft ifrån din fisförnäma Liiiiiiiidiiiiingööööööbo?

• swe-496

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 03:07

@kinetic 424528 wrote:

Jag??Feg?? Skulle inte tro det Herr ”Jag har så dålig balans så jag måste stå på en breeeeeed dörr”…Du bör kanske veta att jag är regerande mästare i skäggväxt… i Georgien.Till skillnad från dina tonårsfjun så växer mitt skägg ut på några ynka timmar…Så ta du o fortsätt med dina ”Lady shave” prylar så håller jag mig till de mer manliga sätten, dvs en vass kniv:grin:

Växer ut på NÅGRA ynka timmar?
    Du här pratar vi minuter. Skulle inte tro att du rakar dig med kniv, du har väl bara sett en sån på vykort. Du använder ju en mjuk frottéhanduk så att ditt bebisskinn inte blir skadat.

• jester

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 05:34

Frottéhandduk, kniv? Jösses… Här snackar vi vinkelslip

• klang

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 07:00

@Jester 424584 wrote:

Frottéhandduk, kniv? Jösses… Här snackar vi vinkelslip

Även om jag inte tror att dina mjukis fjun behöver vinkelslipen så kan den vara bra att ha när du får dina sketna Challenger segel…

Sida 9 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.