Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags för USA att bomba…

• Dags för USA att bomba…

Publicerad av voodoo på 11 september, 2001 vid 14:47

arabländerna från kartan!!
    fega jävla terrorister : (

“If you never get hurt, you’re just not radical enough”

voodoo svarade 23 år, 1 månad sedan 16 Medlemmar · 89 Svar
  • 89 Svar
  • adde

Medlem
    11 september, 2001 vid 14:52

Är det inte fegt av USA att skicka en massa vapen till t.ex. Isreal och låta dem bomba araberna? Är det inte fegt att bomba Irak?

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 14:57

och vad menar du med det ?? att dom är värda det här ?? Vad gör inte araberna mot Israel ?? Irak följer ju inte föreskrifterna så dom får väl skylla sig själva?? Dom får ju varningar som dom fullkomligt struntar i…

• adde

Medlem
    11 september, 2001 vid 15:12

Ingen är värd något sådant här. Israel vs Araberna har varit väldigt infekterat sen 48? då den nuvarande staten Israel bildades, USA har ståt på Isreals sida och försett dem med en jävla massa vapen. Hur många civila har inte USA dödat i Irak, föredetta Jugoslavien och indirekt (via Israel) i mellanöstern?

Jag försvarar inte på något vis attentaten mot pentagon/new york. Men om man som USA spelar schack med andras liv, utan att eg. riskera sina egna så får man nog räkna med att det ‘slår tillbaka’ förr eller senare.

…jag gillar ju USA… fast den där W är en stor pajas…

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 15:13

Israel gör dom flesta vapnen själva. Bland annat ett av världens bästa plan.
    Men fega djävla araber spränger kvinnor och barn i luften.
    Men i öppen strid flyr dom.
    Bomba hela djävla arabvärlden

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 16:03

är du möjligtvis en liten sionist skärtgosse

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 16:16

Ska du använda “fina” ord som ingen förstår kan du väl försöka att stava rätt på resten!!
    Och uttrycket är ju väldigt moget i en sån här allvarlig händelse!!

• peter-andersson

Medlem
    11 september, 2001 vid 16:30

håller med adde.
    Men varför diskutera politik här?

• oscar

Medlem
    11 september, 2001 vid 16:33

Visst ska man bli upprörd men man kanske ska ta och tänka till lite innan man beskyller hela arabvärlden. Då har vi snart ett världskrig på halsen.

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 16:40

Varför inte ?? Detta är ju den värsta terroristattack som någonsin inträffat och kan leda till vad som helst !!
    Så när Sverige levererar vapen lite överallt ..så är det OK för dom som blir drabbade att angripa mål i Sverige??
    Menar bara att terroristattacker utförs ju bara för att döda så mkt människor som möjligt , och att dom som utfört dåden sedan blir hyllade som hjältar i sitt hemland får mig att spy !!

• joce

Medlem
    11 september, 2001 vid 17:27

Och tycker du att ditt första inlägg var så jävla moget!!!

M v h
    Joakim…

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 17:56

Och vad är det för fel på det ??
    Kolla nu inslagen från västbanken på TV där folk jublar pga det inträffade!!

• joce

Medlem
    11 september, 2001 vid 18:20

Och p g a av det bomba varenda arabland? Är det konstigt om t ex vanliga Irakiska medborgare ser Usa som sina fiender när dem lever i den misär dem gör
    och har blivit sönderbombade av usa, hur många civila har inte dött pga de allierades bombningar där.
    Du kan väl inte på fullt allvar tro att varenda arab är ond. Det är fanatikerna som är det stora problemet.

M v h
    Joakim…

• s

Medlem
    11 september, 2001 vid 18:59

Du är la lite tokig i huvudet Micke!

Har du redan analyserat all fakta om detta och vet att det var araber som gjorde det?

Det finns inget som kan försvara ett sådant här dåd. Det är helt vansinnigt! Jag blir rädd när jag ser bilderna från det som hänt. Jag lider med alla amerikaner, trots att jag inte gillar denna nation. Det äventyrar hela världens säkerhet, trygghet och välfärd.
    Om det är en annan nation som gjort detta så ser jag ett krig framför oss. Ett krig som mycket väl kan leda till ett världskrig! Förstår ni hur många nationer som hatar USA och som gärna skulle hjälpa ett annat land att försöka knäppa dem på näsan?
    Om det är en terroristgrupp som gjort det så ser jag en vedergällning framför mig som kan innebära ett krig!

Jag hoppas att det inte är araber eller någon nation utan en liten grupp fanatiska inhemska amerikaner som gjort detta. En tokigt religiös grupp eller liknande. Det är det enda som jag ser skulle kunna göra att vi slipper en internationell kris av oanade mått! Jag hoppas innerligt att de inte har någon som helst kontakt med övriga världen.

En internationell kris av detta slag skulle kanske påverka även oss nordbor i det trygga landet Sverige såpass mycket att vi inte ens behöver bry oss om att försöka vindsurfa när det blåser. Vårt framtida bekymmer kanske inte blir vilka segel vi skall välja – utan vår överlevnad!

Sedan måste jag upplysa dig om att det finns väldigt många schysta araber! Jag känner ett flertal efter att jag varit både i Marocko, Israel och Palestina. Det är jag ganska säker på att du inte gör Micke!!!
    Det är ett galet rasistiskt uttalande som du gjort! Förr tyckte jag att du var en kuf från Västerås som bara var lite tokig i huvudet – nu får jag säga att du är rent respektlös! Rent av korkad!

Och för övrigt tycker jag inte att Konfen skall användas för att diskutera politik!

Staffan

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 19:15

allt bombande är helt … sjukt!!!

• joce

Medlem
    11 september, 2001 vid 19:23

Kan bara instämma, mycket bra skrivet…

M v h
    Joakim…

Sida 1 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags för USA att bomba…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.