Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags för USA att bomba…

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 19:23

Tack för det Staffan : (
    Inlägget skrev jag när en av deras org. tagit på sig ansvaret, som de senare tog tillbaka??
    Insändaren var till för att visa min avsky för terroristattentatet och knappast menat att amerikanarna ska bomba HELA arabvärlden och
    tydligen anar du ju också en avskyvärd effekt av det hela..vilket var min antydan..
    Sedan att du lite snyggt (efter att ha svarat på inlägget) skriver att politik inte ska diskuteras på konfen…detta är inte politik det är ett vansinnesdåd som kommer att diskuteras i evigheter, och mina sympatier är med de drabbade !!

“If you never get hurt, you’re just not radical enough”

• s

Medlem
    11 september, 2001 vid 19:36

Om din avsikt var att visa avsky mot terroristattentat borde du fundera på hur du uttrycker dig i skrift!
    Dina ord: “Dags för USA att bomba arabländerna från kartan!!” kan ju lätt missförstås, eller?

Staffan

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 19:45

Ja varför inte prata politik här. För det pratas ju inte så mycket vettigt här längre. Bara för att vi surfar är vi inte noviser.

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 20:02

OK jag kanske skulle ha avslutat med ?? istället för !!
    Knappast i klass med dina väl valda ord ??

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 20:15

VOODDO ELLER VAD FAN DU KALLAR DIG DU ÄR JU HELT SJUK I HUVUDET !!!!
    såna som dig skulle ju spärras in för gott i en gammal gruva för att ruttna bort och glömmas !!!!!!!!!!!!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 20:16

tycker du att ditt inledande inlägg var mer moget?

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 20:26

Ok dags för er att förklara för mig “som är så sjuk i huvudet” vad som är SÅ korkat av det jag skrivit (eftersom jag tydligen inte fattar det själv) eller tycker ni att det är rätt åt USA …eller vad är det frågan om !!

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 20:44

Vad är meningen att starta nya inlägg med voodoo hit och voodoo dit och säga att här SKA det diskuteras windsurfing…
    Är inte denna händelse ens värt ett enda inlägg??
    Det är ju NI som startar alla andra, varför kan NI inte fortsätta på den här?? Jag läser ändå ALLT!!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 20:56

Take me back to the beach…………………..thanx

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 21:31

Ok jag erkänner att jag uttryckte mig dumt i rubriken (var ju verkligen upprörd pga det inträffade), men hade knappast väntat mig ett sånt här bemötande !!

• Johan!!

Gäst
    11 september, 2001 vid 21:40

Jag håller delvis med dig men att säga att vi kanske får kämpa för att överleva i framtiden är väl endå att överdriva situationen. Det är ju trots allt som du skriver själv en (förhoppningsvis) liten grupp fanatiker som har gjort detta.

Visst, vi kan kanske vänta oss en lågkonjutur för ett par år men vi kommer nog alltid bekymmra oss om vilka segel vi ska välja!!(eller ?? kanske passar bättre)

//Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 21:41

Min första rektion var att oljan kommer att bli dyrare. alltså så får vi börja cykla till stranden nu:)
    För övrigt så är det ju inte så konstigt att det hände…eller?
    Hoppas för allt i världen nu inte att dollarn kommer skjuta i höjden, det innäbär ju att brädor o allt skit blir dyrare.
    Hoppas också som ngn sa att det var en religös amerikans grupp som ligger bakom.
    lider med alla drabbade.

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 22:23

F*N det här är inte bra, nu regnar det missiler över Afghanistan..och detta är säkert bara början!!

• voodoo

Medlem
    11 september, 2001 vid 22:32

ska tydligen INTE vara USA utan inbördeskriget??

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 23:10

Låt oss hoppas att krigshetsaren Bush INTE börjar bomba något arabland. Det kommer bara att föda mer våld, kanske rent av ett 3:e världskrig.
    Och det kriget kan ingen vinna !
    Naturligtvis är det för jävligt med en terroristattack av denna dignitet oavsett
    nationalitet :-(.

MVH
    /Robert

Sida 2 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags för USA att bomba…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.