Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dags för USA att bomba…
-
Tack Johan !
Även om jag skrev inlägget med för tillfället mkt hat, så borde ju normalt folk förstå att det inte betydde att jag VILL att alla(h) araber ska förgås även om jag vill att alla(h) SKYLDIGA ska straffas HÅRT. -
Tydligen finns det fler på samma nivå. Bra att dem inte är presidenter.
-
Kanske inte svenskar är de rätta att uttala sig så kategoriskt. När ca 900, de
flesta svenskar dör under vidriga omsändigheter ca 50 mil ifrån oss ute i Östersjön
så är vi inte lika kaxiga. Men ingen var ju skyldig, så det fixade sig galant……..
//Typ september 1813 (sista gången Sverige var i krig.) -
Ett 10 -tal Talibaner är på väg till Västerås på plattvatten brädör
med uppgift att…, gissa vad ??? -
Är det samma Dave som vakterna slängde ut på Oskars i Varberg under Waveclassic ???????
-
emil, självklart har du rätt att palestinierna skall få bo kvar, men enligt ditt resonemang borde även muslimerna i kosovo kickas ut för serberna har bott där de senaste åren,
-
dags att åka till mellanöstern, kommer att bli justa vindar när tryckvågen från bomberna kommer,,
-
att jämföra kosovo och palestina är inte rättvist bl.a. eftersom inte några utomstående stormakter har blandat sig i var folk med olika etniska ursprung skall placeras. Muslimerna i kosovo liksom serberna bor där de bor eftersom de frivilligt har bosatt sig där. Att sedan väst under de senare åren blandat sig i gränsdragningarna även där e ju ett sorgligt faktum…
Emil
-
Hej Staffan, jag hoppas jag får ordning på alla mina usernames logins etc etc Sorry för detta men jag menade att jag håller med dig till punkt och pricka. Men jag vill också mena att voodo ger en fin avbön längre ner bland invändningarna.Vad tycker du ?
“ever training….always learning”
Uffe
Logga in för att svara.