Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags för USA att bomba…

• voodoo

Medlem
    14 september, 2001 vid 15:31

Tack Johan !
    Även om jag skrev inlägget med för tillfället mkt hat, så borde ju normalt folk förstå att det inte betydde att jag VILL att alla(h) araber ska förgås även om jag vill att alla(h) SKYLDIGA ska straffas HÅRT.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2001 vid 15:32

Tydligen finns det fler på samma nivå. Bra att dem inte är presidenter.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2001 vid 15:37

Kanske inte svenskar är de rätta att uttala sig så kategoriskt. När ca 900, de
    flesta svenskar dör under vidriga omsändigheter ca 50 mil ifrån oss ute i Östersjön
    så är vi inte lika kaxiga. Men ingen var ju skyldig, så det fixade sig galant……..
    //Typ september 1813 (sista gången Sverige var i krig.)

• voodoo

Medlem
    14 september, 2001 vid 15:39

det var väl inlägg om det också??

• anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2001 vid 17:56
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 september, 2001 vid 21:36

Ett 10 -tal Talibaner är på väg till Västerås på plattvatten brädör
    med uppgift att…, gissa vad ???

• anonym-anvandare

Medlem
    17 september, 2001 vid 05:42

Är det samma Dave som vakterna slängde ut på Oskars i Varberg under Waveclassic ???????

• voodoo

Medlem
    17 september, 2001 vid 06:57

“brädör” ? Stackars Talibaner!

• q-lobo

Medlem
    17 september, 2001 vid 15:53

emil, självklart har du rätt att palestinierna skall få bo kvar, men enligt ditt resonemang borde även muslimerna i kosovo kickas ut för serberna har bott där de senaste åren,

• q-lobo

Medlem
    17 september, 2001 vid 15:56

dags att åka till mellanöstern, kommer att bli justa vindar när tryckvågen från bomberna kommer,,

• anonym-anvandare

Medlem
    17 september, 2001 vid 19:54

att jämföra kosovo och palestina är inte rättvist bl.a. eftersom inte några utomstående stormakter har blandat sig i var folk med olika etniska ursprung skall placeras. Muslimerna i kosovo liksom serberna bor där de bor eftersom de frivilligt har bosatt sig där. Att sedan väst under de senare åren blandat sig i gränsdragningarna även där e ju ett sorgligt faktum…

Emil

• wisco

Medlem
    18 september, 2001 vid 06:58
  • teabag

Medlem
    18 september, 2001 vid 21:27

Hej Staffan, jag hoppas jag får ordning på alla mina usernames logins etc etc Sorry för detta men jag menade att jag håller med dig till punkt och pricka. Men jag vill också mena att voodo ger en fin avbön längre ner bland invändningarna.Vad tycker du ?

“ever training….always learning”
    Uffe

• voodoo

Medlem
    19 september, 2001 vid 06:08

Avbön?

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags för USA att bomba…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.