Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DAKINE och O’Neill, var?

• DAKINE och O’Neill, var?

Publicerad av anonym-anvandare på 26 februari, 2002 vid 08:10

Tjena,
    Var köper man DAKINE fotstroppar och O’Neill våtdräkter i det här landet?

Szamer i Gbg vill jag minnas hade agenturen för DAKINE men saluförde mest väskor o småprylar som inte relaterade till vindsurfing.

Mvh,
    -JG

ola_p svarade 23 år sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ola_p

Medlem
    26 februari, 2002 vid 16:06

Szamer kör fortfarande DaKine och han har stropparna.
    Jag väntar själv här hemma, de skall komma i april till den lilla lokala shopen, han har tagit in ett par stycken par core contour. De kostar 610:- för tre styck.

• oscar

Medlem
    26 februari, 2002 vid 17:44

Tar han in selarna?
    Förstår inte varför en schysst surfshop kan ta in da kine istället.

• ola_p

Medlem
    26 februari, 2002 vid 20:27

Proform (den svinit dyra lyxiga) samt Goya Nexus (även den ganska dyr) i form av midjeselar, han kunde även fixa några sittselar.
    Jag tror dock att det kan vara så att han har lagt en förorder för året, dvs. det kommer ett par stroppar och en sittsele.
    (Ring Hasse på Sport Surf Fritid och fråga, jag kan fixa numret om du vill).

• anonym-anvandare

Medlem
    27 februari, 2002 vid 08:19

är det token i ljungskile?

• ola_p

Medlem
    27 februari, 2002 vid 14:20

Japp, Men han kan ju ta in det nya till standardpriser så. Men jag skulle aldrig drömma om att köpa nåt gammalt av honom. Han sysslar inte så mycket med surfing längre men han tar ju in åt oss ur megascene sortimentet och szamer.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DAKINE och O’Neill, var?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.