Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö eller Fituna i morgon ?

• Dalarö eller Fituna i morgon ?

Publicerad av bjornen på 6 maj, 2009 vid 17:46

Tänkte försöka att ta mig ut runt 15 tiden. Någon som hänger på ? SMHI medelar S-SV 8-11 på eftermiddagen.

//Björn

trimmarn svarade 15 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • trimmarn

Medlem
    6 maj, 2009 vid 17:57

Det blir runt 15 för mig oxo. Jag kör dalarö.
    peder

• rosen

Medlem
    7 maj, 2009 vid 02:02

Om jag inte är JÄTTE-bakis försöker jag komma iväg oxå.

• petalz

Medlem
    7 maj, 2009 vid 06:52

Jag tänkte oxo göra säsongspremiär imorrn.

Varför verkar de flesta föredra Dalarö framför Björkvik? Vad är skillnaden? De ligger ju båda exponerade ganska lika enligt kartan.

Jag e ganska grön o har bara varit i Björkvik men testar nog Dalarö imorrn då!

/ Peter

• trimmarn

Medlem
    7 maj, 2009 vid 08:30

Varför man åker till dalarö el björkvik beror nog mest på var man bor. Jag åker ner nu och kitear lite om inte vinden har kommit igång för 6-nollan. Det rör sig bra i träden här i haninge iaf.
    peder.

• imported_hakan

Medlem
    7 maj, 2009 vid 09:37

Det blir Fituna för mig, Det verkar bli en hel del sol, så det blirnog sjöbris också. Hoppas jag inte blir ensam.

/Håkan

• robin

Medlem
    7 maj, 2009 vid 10:58
    petalz;544870 wrote:
    Jag tänkte oxo göra säsongspremiär imorrn.

Varför verkar de flesta föredra Dalarö framför Björkvik? Vad är skillnaden? De ligger ju båda exponerade ganska lika enligt kartan.

Jag e ganska grön o har bara varit i Björkvik men testar nog Dalarö imorrn då!

/ Peter

Dalarö är inte alls lika choppigt som Björkvik. Det är så gott som platt om det inte blåser 4.2. Dessutom är det väldigt tryggt om det skulle hända något, man driver in mot land. Som bonus är inte Dalarö översvämmat av dykare.

• tbsurf

Medlem
    7 maj, 2009 vid 11:13
    Hakan;544924 wrote:
    Det blir Fituna för mig, Det verkar bli en hel del sol, så det blirnog sjöbris också. Hoppas jag inte blir ensam.

/Håkan

ska försöka komma loss nån timme efter lunch

• bjornen

Medlem
    7 maj, 2009 vid 12:09

Drar till Dalarö NU !

//Björn

• rosen

Medlem
    7 maj, 2009 vid 12:33
    Bjornen;544972 wrote:
    Drar till Dalarö NU !

//Björn

Jag har precis packat in så kommer om 41km+tid att hitta spotten…

Vi ses där

• petalz

Medlem
    7 maj, 2009 vid 15:11
    Robin;544947 wrote:
    Dalarö är inte alls lika choppigt som Björkvik. Det är så gott som platt om det inte blåser 4.2. Dessutom är det väldigt tryggt om det skulle hända något, man driver in mot land. Som bonus är inte Dalarö översvämmat av dykare.

Allright, då blir det en tur till Dalarö imorrn!

• argulander

Medlem
    7 maj, 2009 vid 17:40

Ledig i morgon fredag, blir nog Fituna, siktar på att vara där vid 12-13-tiden som det serut nu. Verkar ju bli rakt sydligt och det borde vara viss risk för att det läar där man startar vid Dalarö.

Klas

• bopung

Medlem
    7 maj, 2009 vid 17:46

Blir man själv på Dalarö om man kommer dit vid 17 eller är det någon mer som skall dit efter jobbet på fredag?

• electric

Medlem
    7 maj, 2009 vid 18:12
    argulander;545043 wrote:
    Ledig i morgon fredag, blir nog Fituna, siktar på att vara där vid 12-13-tiden som det serut nu. Verkar ju bli rakt sydligt och det borde vara viss risk för att det läar där man startar vid Dalarö.

Klas

Fituna för mig också i morgon fredag om inget tillstöter (jobb?). Satsar på kl 13.

/Lars

• schnitzler

Medlem
    7 maj, 2009 vid 21:18

markan och jag är där från halv 3 tills mörkret kommer….eller? markan?

• imported_hakan

Medlem
    8 maj, 2009 vid 09:06
    argulander;545043 wrote:

Klas

Fituna vi etttiden för mig. Jag var där igår och det blåste säkert tillräckligt för 7-8 m2, men jag var ensam och då är det inte så kul.

/Håkan

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö eller Fituna i morgon ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.