Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dalarö / fituna nästa vecka
-
Dalarö / fituna nästa vecka
Publicerad av surfing_is_great på 14 augusti, 2014 vid 16:34Ja ja vet, en evighet dit!
Men efter 2 riktigt goa fituna dar där jag varit varit tvungen att åka hem redan vid 3 så känns det ju gött att det kanske friskar i nästa vecka!Är det någon som fortfarande är lite ledig så man får sällskap?
surfing_is_great svarade 10 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
@surfing_is_great 726203 wrote:
… Men efter 2 riktigt goa fituna dar där jag varit varit tvungen att åka hem redan vid 3 … [/IMG]
Ja men eftersom du var först på plats båda dagarna så fick du ju en hel del åka ändå! Jag som var andre man på plats fortsatte till 17-tiden – men borde nog lagt av samtidigt som du: jag var fullkomligt ledbruten i morse (mer än vanligt alltså …).
@surfing_is_great 726203 wrote:
… Är det någon som fortfarande är lite ledig så man får sällskap? [/IMG]
Klart det kommer att vara folk där då (om proggen står sig, men det gör den nog). Om inte annat så en och annan av oss seniorer (apropå “fortfarande ledig” 🙂 ) . Betr mig själv är det dock lite osäkert med just Fituna eftersom jag ska resa uppåt landet på några dagar. Med surfprylar förstås …
/Lars
(PS: Tack för rapporten igår om 5.8! Det triggade en och annan att också satsa på Fituna … DS)
-
Håller den där prognosen så dyker jag upp såklart, men lite senare på em.
-
Dyker nog upp på Dalarö om proggen håller,kan nog vara på plats vid 16:30-17 på måndag och kanske tidigare på tisdag
-
Imorgon Måndag ser ju fituna riktigt mysigt ut enl smhi 🙂
-
Kördes allt mellan 5,3 och 8,1 idag på Fituna, garanterat mer än 7m/s 😉 Ökade en del när jag drog vid fem, så alla som körde mindre prylar fick sitt också 🙂
Skickas från min iPad via Tapatalk
Logga in för att svara.