Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö igår

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2005 vid 08:23

NNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!

• marden

Medlem
    8 september, 2005 vid 08:33

sådär var där mellan 17-20 planade mestadels med 7,0:a kom en del byar med lite tryck i blåste väl mellan 4 o 8 m/s men jag tror det var bättre lite tidigare på dan confused.gif

Är det nån som ska dit i dag jag tycker träden rör på sig utan för fönstret.

• militaren

Medlem
    8 september, 2005 vid 14:46

hade bra drag med 7.8 på Dalarö i går, men det var rikigt byigt.

• dude

Medlem
    8 september, 2005 vid 15:08

vi var ett antal där igår och fick vind i en halvtimme, ingen vind i en timme, vind i en halvtimme, ingen vind i en timme, ja ungefär så var det och beroende på vem du var så tyckte du det var helt okay eller sådär. I alla fall lite surf och trick kunde jag testa.

Två sådana här dagar i veckan och jag skulle vara nöjd! Men det får vi ju inte frown.gif

• marden

Medlem
    8 september, 2005 vid 15:30

dalarö idag ? hur var det

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö igår

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.