Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dalarö måndag
-
Dalarö måndag
Publicerad av bjornen på 29 mars, 2009 vid 08:13Någon som vet om det är isfritt på Dalarö ? Vinden verkar kunna öka efter lunch och nu är det ju ljusare på kvällarna så det kanske kan bli segling 🙂 Någon annan som funderar på att åka ?
//Björn
mahi svarade 15 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Bjornen;537792 wrote:Någon som vet om det är isfritt på Dalarö ? Vinden verkar kunna öka efter lunch och nu är det ju ljusare på kvällarna så det kanske kan bli segling 🙂 Någon annan som funderar på att åka ?
//Björn
Tjena!
Najs verkar bli surf i veckan ju.
Min isfeeling säger ju att det är kvar is i Dalarö nu, men att den borde försvinna under veckan.
Men det kanske är någon som vet i praktiken också? -
Det är isfritt på Dalarö. Jag var iofs inte i Askfatshamnen utan på andra sidan men där var det helt öppet vatten igår.
-
Klart det ska bli segling i morgon !? Jepp precis som frippe säger är det isfritt tom inne i hamnen så nu går det i alla fall inte skylla på den. Prognosen ser bra ut för en premiär, lite lagom sådär SV 7-11ms Edit:solen går ner 19:25…..
//Björn
-
Bjornen;537823 wrote:Klart det ska bli segling i morgon !? Jepp precis som frippe säger är det isfritt tom inne i hamnen så nu går det i alla fall inte skylla på den. Prognosen ser bra ut för en premiär, lite lagom sådär SV 7-11ms Edit:solen går ner 19:25…..
//Björn
Najs
Jag siktar på att komma vid 2-3 tiden, å testa nya 7,8 rs räcer.
-
benke.;537831 wrote:Najs
Jag siktar på att komma vid 2-3 tiden, å testa nya 7,8 rs räcer.
Kommer nog också förbi på Em!
Per -
Sådärja..
Då var årets (svenska) premiär avklarad igår på Dalarö.
Dala Lama, Benke, Björnen och undertecknad.Björnen sin vana trogen satte VM i distans på nytt segel, Benke snabbare än alla andra på nytt RS Evo 2, Dala Lama som planar tidigast i kommunen och jag på nytt segel, vann väl egentligen bara badpriset.
Kallt som attan.
/Magnus
Logga in för att svara.