Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö måndag

• Dalarö måndag

Publicerad av bjornen på 29 mars, 2009 vid 08:13

Någon som vet om det är isfritt på Dalarö ? Vinden verkar kunna öka efter lunch och nu är det ju ljusare på kvällarna så det kanske kan bli segling 🙂 Någon annan som funderar på att åka ?

//Björn

mahi svarade 15 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • benke-2

Medlem
    29 mars, 2009 vid 08:33
    Bjornen;537792 wrote:
    Någon som vet om det är isfritt på Dalarö ? Vinden verkar kunna öka efter lunch och nu är det ju ljusare på kvällarna så det kanske kan bli segling 🙂 Någon annan som funderar på att åka ?

//Björn

Tjena!

Najs verkar bli surf i veckan ju.
    Min isfeeling säger ju att det är kvar is i Dalarö nu, men att den borde försvinna under veckan.
    Men det kanske är någon som vet i praktiken också?

• _frippe_

Medlem
    29 mars, 2009 vid 10:53

Det är isfritt på Dalarö. Jag var iofs inte i Askfatshamnen utan på andra sidan men där var det helt öppet vatten igår.

• bjornen

Medlem
    29 mars, 2009 vid 12:46

Klart det ska bli segling i morgon !? Jepp precis som frippe säger är det isfritt tom inne i hamnen så nu går det i alla fall inte skylla på den. Prognosen ser bra ut för en premiär, lite lagom sådär SV 7-11ms Edit:solen går ner 19:25…..

//Björn

• benke-2

Medlem
    29 mars, 2009 vid 13:24
    Bjornen;537823 wrote:
    Klart det ska bli segling i morgon !? Jepp precis som frippe säger är det isfritt tom inne i hamnen så nu går det i alla fall inte skylla på den. Prognosen ser bra ut för en premiär, lite lagom sådär SV 7-11ms Edit:solen går ner 19:25…..

//Björn

Najs

Jag siktar på att komma vid 2-3 tiden, å testa nya 7,8 rs räcer.

• dala-lama

Medlem
    29 mars, 2009 vid 13:32
    benke.;537831 wrote:
    Najs

Kommer nog också förbi på Em!
    Per

• bjornen

Medlem
    29 mars, 2009 vid 15:44

@benke. 537831 wrote:

Najs

Grymisch, jag hoppas få testa min beggade 7,2:a Syns där då runt 2-3 tiden 🙂

//Björn

• mahi

Medlem
    31 mars, 2009 vid 08:05

Sådärja..

Då var årets (svenska) premiär avklarad igår på Dalarö.
    Dala Lama, Benke, Björnen och undertecknad.

Björnen sin vana trogen satte VM i distans på nytt segel, Benke snabbare än alla andra på nytt RS Evo 2, Dala Lama som planar tidigast i kommunen och jag på nytt segel, vann väl egentligen bara badpriset.

Kallt som attan.

/Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.