Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö onsdag 9/1?

• Dalarö onsdag 9/1?

Publicerad av argulander på 7 januari, 2008 vid 21:12

Är ledig och prognosen ser ju hygglig ut (nu i alla fall). S-SV 8-12 och några plusgrader. Drar ju dock knappast ut ensam och inte hela dagen. Om någon är extremt surfsugen och som jag ledig, skicka ett svar eller ett privat meddelande på konfen.

Klas

argulander svarade 16 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • bjornen

Medlem
    7 januari, 2008 vid 21:37

Hejsan Klas, jag ska jobba i Västerås på morgonen och om det går som tänkt så skulle jag kunna segla från 11-12. Jag kan ringa dig på onsdag förmiddag när jag vet mer.

//Björn

• argulander

Medlem
    8 januari, 2008 vid 21:55

Verkar ju som det skulle blåsa i morgon, men enligt Theyr och Windguru ser det ju ut som det kommer lite sent, dessutom kanske lite mer syd som inte är optimalt vid Askfatshamnen. Kanske kan det ändå bli lite surf på em innan det blir för mörkt?

Klas

• nachoman

Medlem
    10 januari, 2008 vid 13:44

Blev det nåt kört igår?

• argulander

Medlem
    10 januari, 2008 vid 14:50

@Nachoman 437811 wrote:

Blev det nåt kört igår?

Nej vi skippade det vilket nog var klokt, verkade som vinden kom för sent.

Klas

• bjornen

Medlem
    10 januari, 2008 vid 15:19

Man blir så less, jag hade laddat för segling på lördag men nu har winduru och windfinder skrivit ned prognosen rejält för lördag. Nåja kanske vänder igen…

//Björn

• argulander

Medlem
    10 januari, 2008 vid 17:25

Ja det var en ordentlig nedskrivning av vindstyrkan på lördag, men det ser ju fortfarande bra ut på måndag och tisdag. Är ledig hela nästa vecka så det kanske finns lite chans för surf .

Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö onsdag 9/1?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.