Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Dalarö Onsdag em

• Dalarö Onsdag em

Publicerad av kinabalu på 26 oktober, 2010 vid 14:40

Någon som ska till Dalarö i morgon em eller är alla Stockholms-speedare i Haga?

Själv tänkte jag gå vid lunch (om prognosen håller) och testa “Mårdens vik” (eller är det “Björns vik” nu… 😉 Ser ut att kunna bli riktigt bra!

marden svarade 14 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • mick

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 16:40

Jag är på, Anders!
    Tänkte vara riggad och klar vid 13. Innan dess tänkte jag kolla om man kan gå i någonstans närmare. Vore skönt att slippa kryssa upp. När är du på plats?

• bjornen

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 17:27

Jag kommer också för kolla att ni inte använder min vik 😀 Våran Chris Lockwood lookalike (p malmkvist) kanske också kommer. Kan ju bli grymme 🙂

• marden

Medlem
    2 november, 2010 vid 21:32

det är denna onsdag som gäller va?
    är alla på haga eller?skjälv klanta jag till det o beställde en betongbil imorngon fm.
    men sen tänkte jag prova björns nya vik nere vid söderby brygga eller viken vid dalarö.
    som nog får heta culins vik han var där för flera år sen o körde bra.

• marden

Medlem
    4 november, 2010 vid 17:10

Undra ifall inte östnora camping kan va nått ändå.
    Trodde igår att inte vinden kom in.men enligt andra trådar verkar vinden droppat rejält precis när jag klev i ,såg mycket bättre ut när jag kom ..
    Var ju fantastiskt lättåtkommit så här off-season när grinden var öppen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Dalarö Onsdag em

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.