Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dalarö söndag
-
Dalarö söndag
Publicerad av oscarlj på 14 oktober, 2011 vid 11:50Ser ut att kunna bli en helt ok dag på Dalarö på söndag. Har inte varit där på ett tag men antar det kommer vara kallt…. 🙁
Någon som ska dit?
(ser iaf ut att kunna vara 9-11 enl. windguru)
carlsagan svarade 13 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Absolut! Hade kanske tänkt mig Björkvik, men jag kör gärna årets Dalaröpremiär (!) på söndag. Kommer sannolikt vara bakis som ett troll efter en 50-årsfest dagen innan så jag dyker nog inte upp förrän tidigast runt 12-tiden.
-
Hej
Kommer nog också dit vid tolvtiden. Det är alltid några vindsurfare där så fort proggen är någorlunda bra och såklart en massa kitare lite länge in i viken.
/Christer -
Blir det inte lite för mkt väst i sydvästen för Dalarö, s a s?
-
Jag dyker nog upp om jag lyckas styra om lite andra söndagsplaner 🙂
-
På plats på dalarö, inga vindsurfare o vägbomb på parkeringsplatsen så stack till askfatshamnen istället. Hyfsat tryck på vinden här
-
Ajaj – läser vägbom vid p-plats askfatsidan – stämmer det?!?
Trist om ännu ett Sthlms bättre S-SV after work freestajl-spot stängs för användning efter Fituna 🙁
Sweizerbadsidan är dessvärre otillgängligt för vsurf sommartid med alla badande.Skyller allt på den sunkiga sopbilen som stod i månader och stank i vändzonen!!!!
-
Tolkar det som det var vägbom vid Schweizerbadsidan. Men trist ändå då det är ett bra och tryggt spot för sen höst/vintersurf.
-
mart152;673158 wrote:På plats på dalarö, inga vindsurfare o vägbomb på parkeringsplatsen så stack till askfatshamnen istället. Hyfsat tryck på vinden här
Ok, låter bra, mätaren visar tyvärr på relativt lite vind och lite mycket väst.
http://www.weatherlink.com/user/kitenation/index.php?view=summary&headers=1
Avvaktar en timme innan jag drar ut
-
Ser inte riktigt vad ni väntar på ska hända vid Dalarö idag 😉
Häng me kidsen, plussa på frugan och spar sessionen till tisd-onsd istället – då blir det åka av!Hoppas själv på att onsdagen håller, sitter tokfast hela tisdag i Hässlehåla!
-
MacA;673168 wrote:Ser inte riktigt vad ni väntar på ska hända vid Dalarö idag 😉
Häng me kidsen, plussa på frugan och spar sessionen till tisd-onsd istället – då blir det åka av!Hoppas själv på att onsdagen håller, sitter tokfast hela tisdag i Hässlehåla!
Vem säger att man inte kan surfa båda dagarna… :)?
Har varit alldeles för länge sedan senaste surfen… Tar med mig största seglet och drar till Dalarö nu, hoppas det ökar lite….
Logga in för att svara.