Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dalarö söndag
-
Dalarö söndag
Publicerad av oscarlj på 14 oktober, 2011 vid 11:50Ser ut att kunna bli en helt ok dag på Dalarö på söndag. Har inte varit där på ett tag men antar det kommer vara kallt….
Någon som ska dit?
(ser iaf ut att kunna vara 9-11 enl. windguru)
carlsagan svarade 13 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Absolut! Hade kanske tänkt mig Björkvik, men jag kör gärna årets Dalaröpremiär (!) på söndag. Kommer sannolikt vara bakis som ett troll efter en 50-årsfest dagen innan så jag dyker nog inte upp förrän tidigast runt 12-tiden.
-
Hej
Kommer nog också dit vid tolvtiden. Det är alltid några vindsurfare där så fort proggen är någorlunda bra och såklart en massa kitare lite länge in i viken.
/Christer -
Blir det inte lite för mkt väst i sydvästen för Dalarö, s a s?
-
Jag dyker nog upp om jag lyckas styra om lite andra söndagsplaner
-
På plats på dalarö, inga vindsurfare o vägbomb på parkeringsplatsen så stack till askfatshamnen istället. Hyfsat tryck på vinden här
-
Ajaj – läser vägbom vid p-plats askfatsidan – stämmer det?!?
Trist om ännu ett Sthlms bättre S-SV after work freestajl-spot stängs för användning efter Fituna
Sweizerbadsidan är dessvärre otillgängligt för vsurf sommartid med alla badande.Skyller allt på den sunkiga sopbilen som stod i månader och stank i vändzonen!!!!
-
Tolkar det som det var vägbom vid Schweizerbadsidan. Men trist ändå då det är ett bra och tryggt spot för sen höst/vintersurf.
-
mart152;673158 wrote:På plats på dalarö, inga vindsurfare o vägbomb på parkeringsplatsen så stack till askfatshamnen istället. Hyfsat tryck på vinden här
Ok, låter bra, mätaren visar tyvärr på relativt lite vind och lite mycket väst.
http://www.weatherlink.com/user/kitenation/index.php?view=summary&headers=1
Avvaktar en timme innan jag drar ut
-
Ser inte riktigt vad ni väntar på ska hända vid Dalarö idag
Häng me kidsen, plussa på frugan och spar sessionen till tisd-onsd istället – då blir det åka av!Hoppas själv på att onsdagen håller, sitter tokfast hela tisdag i Hässlehåla!
-
MacA;673168 wrote:Ser inte riktigt vad ni väntar på ska hända vid Dalarö idag
Häng me kidsen, plussa på frugan och spar sessionen till tisd-onsd istället – då blir det åka av!Hoppas själv på att onsdagen håller, sitter tokfast hela tisdag i Hässlehåla!
Vem säger att man inte kan surfa båda dagarna… :)?
Har varit alldeles för länge sedan senaste surfen… Tar med mig största seglet och drar till Dalarö nu, hoppas det ökar lite….
Logga in för att svara.