Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö till helgen!?

• richardfb

Medlem
    18 mars, 2014 vid 21:19

Jag ska dit!! 😀

• surfing_is_great

Medlem
    20 mars, 2014 vid 17:56

Gör ett försök redan imorgon!

Hoppas på sol och vind, försöker va där runt 14

• electric

Medlem
    21 mars, 2014 vid 00:11

Vi telge-surfare satsar på Farstanäs redan nu idag fredag (21/3) e.m.

/Lars

• mattiasj

Medlem
    21 mars, 2014 vid 11:22

Jag åker kanske ut till Dalarö ifall prognosen är >8 s/m. Är ni andra fortfarande på? Kommer isåfall vara där lördag förmiddag/lunchtid.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

• surfing_is_great

Medlem
    21 mars, 2014 vid 15:34

Dalarö va fint idag, bortsett att jag smällde av fenan på en sten efter 10 min! Gör nog ett nytt försök imorgon och e där till lunch!

• henryk

Medlem
    21 mars, 2014 vid 16:37

Måste varit bra tryck idag , även i farstanäs !? Imorrn vrider det ju tiill syd vid lunch… Fituna såg ju lovande ut på prognosen tidigare, men nu ser det tunnt ut…

Ahh – nu ser jag, det finns en Fituna-tråd ! Lämnar den här tråden omedelbart – vem vill va i en Dalarötråd när det finns en Fitunatråd …

• electric

Medlem
    21 mars, 2014 vid 20:13

Farstanäs var inte jättebra, men vi fyra som var där fick i alla fall en del schysta repor mellan kl 14 och 16. Vi körde 5.3 och upp till drygt 6 kvm.

Men nu går jag också över till Fituna-tråden 🙂

/Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö till helgen!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.