Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Dalen Video och Foto (3×2009)!
-
Dalen Video och Foto (3×2009)!
Publicerad av above_the_law på 23 juni, 2009 vid 11:14Nu ligger det en film med VÅGKITESURFING från Le V uppe på http://www.kiteclub.se/
Det är en sammanställning från tre olika sessions, vid tre olika datum under 2009.
VARNING! Bör inte ses av “skak-känsliga” personer. Och om du orkar klippa lite till så var så god;-)!
Kanske är just du med?!!!
Säkra kort är:
Arild
Mårten B
Nicco
Robert Brusberg
Sam eller Jason?
Nic Hskotten svarade 15 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Fan vad shysst med lite reportage! Känns som att man måste testa dalen
-
happy days : ) just drive straight on past the dalen potatoes sign hehehe easy.
Could be a late afternoon/night kite/surf session to camp down here if anyone is interested
-
Ingen dum idé Tony!
Vackrare kampingplats får man ju leta efter och det finns ju gott om yta för tält, fotboll, grillning mm.
Enl allemansrätten är ju inte en natt något problem heller…
MEN om det är Dalen-vind så kanske inte tält är bästa lösningen;-). Brukar ju i o f s bli ganska lugnt på kvällen och särskilt nere på riggytan på något konstigt sätt.
Det här måste vi fixa vid “rätt” tillfälle och lagom begränsat antal deltagare!!!
Vägbeskrivning: None, before you reach the sign “Dalen Potatis”;-). -
Självklart, men Pierre:…- Den som kör twintip i Dalen…”#¤%&%/////(&%;-)!
Bäst att du skaffar en rekorderlig vågbräda då:-)!
-
Nic kör ju alltid twintip… Men han kör ju även Ozone så;)
Tyckte ja skymtade förbi för övrigt…..
Obs viss röd text……….
-
Jag kör så det räcker för nic också 😉
Är inte Dalen naturreservat, mao ingen camping tillåten?
-
above_the_law;554974 wrote:Ingen dum idé Tony!
Vackrare kampingplats får man ju leta efter och det finns ju gott om yta för tält, fotboll, grillning mm.
Enl allemansrätten är ju inte en natt något problem heller…
MEN om det är Dalen-vind så kanske inte tält är bästa lösningen;-). Brukar ju i o f s bli ganska lugnt på kvällen och särskilt nere på riggytan på något konstigt sätt.
Det här måste vi fixa vid “rätt” tillfälle och lagom begränsat antal deltagare!!!
Vägbeskrivning: None, before you reach the sign “Dalen Potatis”;-).tältförbud i dalen nått meck med naturskyddssuperområde så dröjer väl inte länge tills det är total förbud för kite me
-
above_the_law;554980 wrote:Självklart, men Pierre:…- Den som kör twintip i Dalen…”#¤%&%/////(&%;-)!
Bäst att du skaffar en rekorderlig vågbräda då:-)!
Jag har en excelerator men har inte orkat ta med den ännu!!! Hoppas alltid på wakestyle väder! 🙂
-
Yann;554995 wrote:Jag kör så det räcker för nic också 😉
Så sant så. Du kör vågor så det räcker för de flesta 😉 Och bra oxå dessutom 😉
-
Yann, I finally get your avatar… santa cruz art.. Like it : )
-
Nicccco du ska få ett stativ av mig i julklapp, å en gigantisk stor sax som du kan klippa bor de ointressanta 98% 😉
-
SamHansson;555060 wrote:Nicccco du ska få ett stativ av mig i julklapp, å en gigantisk stor sax som du kan klippa bor de ointressanta 98% 😉
Skulle sitta fint Sam:grin:!
Håller med om att det är tokskakigt, skabbig kvalité och för långt, men tänkte att det kanske kunde roa någon…
Det är ju också därför som jag skrivit Nicco “Parkinson” Schiller i sluttexten, ha ha.
Ska lägg in en “varning” på filen på Steffo!En del av förklaringen (om någon bryr sig):
Eftersom man nästan aldrig har tid att filma (vill ju surfa), så har det bara blivit filmat från parkeringen just när jag anlänt eller varit på väg att åka. Då krävs ju full zoom, och stativet har aldrig varit med, såååå…
Sen har jag fortfarande ingen bra redigeringsutrustning… Stålarna lägger jag hellre på kite- & surfprylar.Ledsen om jag upptagit er dyrbara tid………………………………………
Logga in för att svara.